معاون عمرانی استاندار:

کاهش تلفات، یکی از دغدغه‌ها مهم مدیریتی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:امروزه یکی از دغدغه‌های مهم مدیریتی و در راس آن مقام معظم رهبری، کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای و درون شهری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی  در همایش تجلیل ار همیاران پلیس استان گفت :یکی از مسائلی که استان‌ها در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار میگیرند موضوع کاهش تلفات جاده‌ای و شهری است.

او با ابراز خرسندی از اینکه در دو سال پیاپی با تلاش تمام عوامل، با کاهش تلفات روبه رو هستیم، تصریح کرد:این آمار‌ها به سادگی بدست نیامده بلکه در سایه توسعه راه ها، ایمن سازی‌ها، برنامه ریزی و دهیاران آموزش دیده تحقق پیدا کرده است.

او افزود : اگر بخواهیم نقش عوامل مختلف را در کاهش تلفات جاده‌ای ارزیابی کنیم یکی از این عوامل توسعه زیرساخت‌ها و ایمنی راه هاست که عمدتا سخت افزاری است.

رجب زاده افزود: یکی از راه‌های پر آسیب استان که دغدغه‌های تمام مسئولان است محورجنگل گلستان و بجنورد است این محور از آنجا اهمیت دارد که سالیانه ۲۰ میلیون مسافر و زائر تردد دارند که البته با تلاش‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان یکی از مصوبات مهم، اتمام بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان سال ۹۹ است.

او افزود: ایمنی وسایل نقلیه هم در کاهش تلفات بسیار مهم است که البته مسئولیت آن برعهده خودروسازان است و عامل مهم دیگر، عامل انسانی است که نقش آموزش رو دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/ه

کاهش تلفات، یکی از دغدغه‌ها مهم مدیریتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.