مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان؛

اندیشه ناب اسلامی در دل و جان برخی از مسئولان کشور جای نگرفته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی همدان با ابراز انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان کشور گفت: متاسفانه اندیشه ناب اسلامی در دل و جان برخی از مسئولان کشور هنوز جای نگرفته است و با الگوی دینی کشور بیگانه اند.

اندیشه ناب اسلامی در دل و جان بسیاری از مسئولان کشور جای نگرفته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی همدان در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه تبیین و پرداختن به زیبایی‌های اسلام در جامعه مغفول مانده است، اظهار داشت: هنوز اندیشه ناب اسلامی در جامعه به درستی تبیین نشده و مسئولان هم هیچ تلاشی برای کشف و عمل به آن ندارند.

او افزود: اگر الگوی دینی و ناب اسلامی با روحیه مسئولان نظام عجین شده بود هیچ گاه اهل عقب نشینی در برابر دشمن نبودند و در مقابل انحرافات و کج روی‌های جامعه می‌ایستادند.

حجت الاسلام نظیری با تأکید بر اینکه باید با استفاده از ابزار‌های روز و کارآمد در ترویج اندیشه ناب اسلامی تلاش کرد، افزود: باید راه‌های مقابله و مواجهه با جبهه استکبار و همچنین راه‌های نفوذ دشمن به فکر، فرهنگ، اعتقادات و اقتصاد جبهه انقلاب را کشف و شناسایی و برنامه ریزی‌های لازم برای مقابله با این نفوذ  را جدی دنبال کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با تأسف از اینکه نفوذ دشمن به گونه‌ای است که تمامی معادلات کشور را بر هم ریخته است، تأکید کرد: یکی از موثرترین هجمه‌های دشمن هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی است که باید با جدیت با جبهه رسانه غرب مقابله کنیم.

حجت الاسلام محمدهادی نطیری، نقش رسانه‌ها را در مقابله با این تهاجم مهم برشمرد و ابراز داشت: رسانه‌ها پیش قراول و درحقیقت میدان دار حرکت انقلاب هستند و در خط مقدم مقابله با این هجمه قرار دارند که باید با تیزبینی و دقت مشکلات جامعه را رصد کرده و در رفع آن گام بردارند.

این مسئول با ابراز تأسف از اینکه در حال حاضر ببیشتر رسانه‌ها تنها خبررسانی می‌کنند، تأکید کرد: رسانه‌ای فاخر انقلابی و تمدن ساز است که بتواند مسائل و مشکلات جامعه را در حوزه‌های مخلف بررسی کرده و در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های کشور به نوعی دخیل باشد.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: رسانه‌ها باید با تجزیه و تحلیل مشکلات و مطالبه گری، گفتمان ساز و فرهنگساز باشند تا بتوانند در ارتقاء و اصلاح سبک زندگی نیز تأثیر گذار باشند.

انتهای پیام/ د

اندیشه های اسلامی در بین مسئولان کشور مغفول است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.