عرضه نهاده ‎‌های کشاورزی در نمایشگاه خرم آباد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی با محوریت عرضه کود کامل "ماکرو میکرو" در تالار حامی خرم‎آباد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی با محوریت عرضه کود کامل "ماکرو میکرو" در تالار حامی خرم‎آباد گشایش یافت.

بازدار  در بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری جهاد کشاورزی و چهار شرکت معتبر سطح کشور درخرم‌آباد برگزار شد و کود‌هایی که به لحاظ کیفیت، سلامت و ارزش غذایی، نقش ارزشمندی در تولید محصولات کشاورزی استان دارد در معرض دید قرار گرفت.

او افزود: یکی از مقوله‌های امنیت غذایی، سلامت تولیدات و محصولات کشاورزی می‌باشد تا مردم بتوانند آسان و با اطمینان خاطر آن‌ها را مصرف کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به لحاظ تنوع تولیدات کشاورزی در لرستان، استفاده از کود‌های مناسب بسیار حائز اهمیت است چرا که وضعیت خاک را کاملا بهبود بخشیده و در سلامت تولیدات کشاورزی موثر است.

بازدار بیان کرد: مسئولان عرضه و توزیع کود‌ها و نهاده‌های کشاورزی باید کود‌هایی را وارد کنند که متناسب با نیاز و ظرفیت خاکی استان باشد.

کود کامل "ماکرو میکرو"با دارا بودن عناصر اصــلی ازت، فسفر و پتاســیم باعث رشــد و توسعه ریشه گــیاه می‌گردد. دارا بودن عناصر ریزمغذی موجب سلامت و شادابی و مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها شده و ماندگاری بیشتر میوه، زودرسی و مقاومت در برابر تنش‌های محیطی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

نمایشگاه تخصصی نهاده‎‌های کشاورزی در خرم‎‌آباد گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار