سرپرست فرمانداری شاهرود:

اعتماد مردم از سرمایه های بزرگ جامعه است

احمد خرم گفت: جلب اعتماد مردم از بزرگترین سرمایه های اجتماعی است که پلیس با امانت‌داری در اطلاعات و اسرار مردم به این مهم دست یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  احمد خرم سرپرست فرمانداری شاهرود در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شاهرود به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان ضمن بیان اینکه وجود سراسر شور و حماسه سبزپوشان نیروی انتظامی مرهون شهیدانی که نام و یاد آن‌ها در کتاب سبز زندگی و در تاریخ اندیشه‌ها همیشه جاودان باقی‌مانده است،گفت: تلاش بر این است که در همه عرصه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بتوانیم حافظ و پاسدار ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با عمل به احکام و دستورات الهی و در سایه منویات رهبر معظم انقلاب الگویی شایسته برای جوانان و آحاد ملت باشیم.

او ضمن بیان اینکه بدون شک آرامش امروز جامعه شهروندی ما از وجود سبز نیروی انتظامی است، افزود: پلیس نشانه سرافرازی را بر دوش داشته و برریشه‌های فساد تیشه می‌کوبد که البته شاید آن‌طور که باید قدردان نبوده و حتی در پاره‌ای مواقع طلبکار نیز بوده‌ایم.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، ابراز داشت: هر بار که به دل خود رجوع کنیم آنچه خواهیم دید آن است که بخش عظیمی از آرامش و امنیت ما از وجود سبز نیروی انتظامی ناشی می‌شود که جانشان را به معنای واقعی در کف دست آن‌ها همیشه پیدا است.

خرم در ادامه تصریح کرد: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند امین مردم» نام‌گذاری شده است و این به معنای مدیران هوشمند و از طرفی بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، فرایند‌های به‌روز و کارآمد و مدیران و نیرو‌هایی که ویژگی‌های برتر ادراکی و ذهنی دارند و به معنای واقعی پلیس هوشمند را برای ما محقق کرده است.

او ضمن بیان اینکه پلیس در جامعه اسلامی همیشه ملجأ و پناهگاه دردمندان و مردم بوده است، بیان کرد: پلیس با امانت‌داری در اطلاعات و اسرار مردم امروز موفق شده است اعتماد حداکثری مردم را کسب کند و این مدال افتخاری برای نظام به شمار می‌رود چراکه اعتماد از بزرگ‌ترین سرمایه‌های اجتماعی است.

سرپرست فرمانداری شاهرود اضافه کرد: پلیس در جامعه اسلامی خواستگاه معرفتی و معنوی نیز دارد که این مهم پلیس را متمایز از سایر نیرو‌ها می‌کند، رهبر معظم انقلاب فرمودند پلیس یار مهربان، مقتدر و خدمت رسان، نیرویی عادل و هوشیار است که در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد.

در این مراسم جمعی از کارکنان برتر نیروی انتظامی در شاهرود تجلیل شدند.

انتهای پیام / م

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار