بهره برداری مجهزترین بیمارستان نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه

رئیس بهداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجهزترین بیمارستان نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه به مناسبت هفته ناجا، به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری  مجهزترین بیمارستان نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس بهداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: برای پیگیری معیشتی پرسنل ناجا قدم‌های موثری برداشته شده است و این سومین بیمارستان است که در مناطق کم برخوردار تاسیس شده است.

محمدرضا حسینی با اشاره به اینکه این نخستین بیمارستان مجهز نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه است، افزود: این بیمارستان با امکانات و تجهیزات اورژانس، رادیولوژی، پذیرش، اتاق انتظار، احیای قلبی تنفسی، تزریقات و پانسمان، ایزوله عفونی، ایزوله روانی، آزمایشگاه، داروخانه، بستری مردان و زنان، درمانگاه دندانپزشکی، حوزه ریاست بیمارستان و سایر امکانات و تجهیزات امروز به بهره‌برداری رسید.

او از فعالیت ۷۹ نفر نیروی انسانی، ۲۹ نفر در رسته پشتیبانی، ۱۵۶ نفر پرسنل قراردادی و ۲۲ نفر وظیفه در این بیمارستان خبر داد و افزود: هزینه هر تخت یک میلیارد تومان بوده که در کل ۱۰۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان پنج طبقه با امکانات و تجهیزات کافی هزینه شده است.

حسینی، مساحت این بیمارستان را ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع، یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا با نوع سازه فلزی، پیچ مهره‌ای عنوان کرد و افزود: این بیمارستان هم‌اکنون با ۱۱۳ تخت فعالیت خود را آغاز کرده البته گنجایش ۱۲۰ تخت در پنج طبقه را دارد.

 

انتهای  پیام/ز

 

سفر رئیس بهداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار