پوستر شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه رونمایی شد

با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه ملی از پوستر شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه رونمایی شد.

پوستر شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا علیدادی در آیین رونمایی از پوستر شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه ملی گفت: اجلاس فناوری رسانه، انعکاس دستاورد‌های یک ساله زیر ساخت رسانه ملی است. در اجلاس شانزدهم با دو پدیده تحولاتی در حال رخداد در جهان و بهره گیری از آن‌ها برای ارتقای تولیدات در کشور و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب رو به رو هستیم.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب خود تحول بزرگی به حساب می‌آید و وسیله جهشی را برای صنعتگران داخلی فراهم می‌کند. ما شعار اجلاس شانزدهم را گام دوم انقلاب و تحول فناوری رسانه نام گذاری کردیم.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی توضیح داد: ما نمایش و ارائه تحولات یک ساله را در نمایشگاه خواهیم داشت. شرکت‌ها در مسیر پیشرفت خود تحولات خوبی داشته اند در صنعت صدا و تصویر اتفاقات خوبی صورت گرفته است. توجه به توسعه زیر ساخت‌های تولید و پخش و ارتقای کیفیت تولیدات فضای مجازی نیز از جمله دستاورد‌های ما است. باید تمام فعالیت‌های ما حول محور گام دوم انقلاب نمود پیدا کند و  باید کاری کنیم که بازدید کننده ما متوجه تغییرات باشد.

وی بیان کرد: توسعه زیر ساخت‌های ما طی یک سال گذشته روند خوبی داشته و بهره وری‌ها در تولید و توسعه تجهیزات نیز روند رو به بهبودی داشته است. همچنین تجهیزاتی که امکان کنترل از راه دور را ایجاد می‌کند نیز رشد کرده است. فرستنده‌های موج متوسط سامانه‌های دیجیتال زمینی و ماهواره‌ای و کار‌هایی که در این زمینه انجام شده مسئله مانیتورینگ حضور هوش مصنوعی و... از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

علیدادی گفت: با طراحی نشست‌هایی سعی در کمک به بهبود بخش علمی فناوری رسانه داریم. با توجه به ارتباط خوبی که با‌ ای بی یو داریم. مهمانان شاخصی از اعضای این اتحادیه در اجلاس حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار