فرود مرگبار زن جوان پس از پریدن از طبقه ۱۳ آپارتمان + فیلم

زن ۳۰ ساله‌ای که به قصد خودکشی از طبقه ۱۳ یک آپارتمان به پایین پریده بود با فرود بر سر یک مرد ۶۹ ساله حادثه‌ای هولناک را رقم زد.

فرود مرگبار زن جوان پس از پریدن از طبقه ۱۳ آپارتمان + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوانی که به قصد خودکشی از طبقه ۱۳ آپارتمانی در هند به پایین پریده بود، حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد. در این حادثه که در ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه در منطقه کوکرا هند رخ داد " مامتا هانسراج" ۳۰ ساله پس از پریدن به پایین روی سر یک معلم بازنشسته با نام " بالو گامیت" فرود آمد و مرگ او را نیز رقم زد.

قربانی مرد که یک معلم بازنشسته ۶۹ ساله بود از پیاده‌روی صبحگاهی به منزل باز می‌گشت که دچار این حادثه شد. در لحظه پرش این زن، قربانی مرد دقیقا از مقابل آپارتمان در حال عبور بود. ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است جسد زن جوان و همچنین قربانی مرد را در حالی که در فاصله‌ای نزدیک از یکدیگر روی زمین قرار دارند نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو مأموران پلیس به همراه تعدادی از اهالی محلی در کنار اجساد دیده می شوند.

هنوز انگیزه زن جوان از این اقدام وحشتناک مشخص نشده است. پلیس هند بدنبال یافتن انگیزه اصلی زن جوان  است که موجب شده او دست به خودکشی بزند.

انتهای پیام/

حادثه وحشتناکی که زن جوان هندی در مقابل آپارتمان رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۵:۰۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
خیلی ویدئوی مناسب و جذابی بود! این که چیزی توش نبود، همش شطرنجی با تیتر خبر