معاون اول رییس جمهور:

رشد اقتصادی مثبت خواهد شد/بخش خصوصی وطن دوست، پای کشور ایستاده است

جهانگیری با بیان اینکه شاخصه‌های اقتصادی به سمت رشد مثبت هستند، گفت: بخش خصوصی ملی و وطن دوست پای کشور ایستاده است.

 

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم روز ملی استاندارد با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور علیرغم تحریم‌های شدید آمریکا و به گفته آمریکایی‌ها یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران است، هم اکنون به سمت ثبات پیش رفته و وضعیت اقتصادی به سمت بهتر شدن حرکت کرده است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: شاخص‌های کلان اقتصادی نوید بهبود را می‌دهد و گزارشاتی که از تک تک بنگاه‌های اقتصادی وصول شده آن را تأیید می‌کند.

وی تصریح کرد: بنگاه‌های مشکل دار و شرایط سخت تحریم البته همچنان وجود دارند، اما دشمنان فکر می‌کردند که با این حرکات، اقتصاد ایران را دچار فروپاشی کرده و به سمت متلاشی شدن پیش می‌رود. به طوری که مردم ایران نتوانند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برپا کنند.

وی افزود: خوشبختانه از این دوران سخت عبور کرده و اقتصاد ایران به سمت ایجاد شغل، تولید و رونق پیش می‌رود.


بیشتر بخوانید: کشور برای توسعه نیاز به مشارکت عموم مردم دارد/اقتصاد کشور به تعادل رسیده است


معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی مثبت خواهد شد، گفت: نرخ تورم به سمت کنترل شدن حرکت می‌کند و بورس نیز از رشد مناسبی برخوردار است. ضمن اینکه شاخصه‌های اقتصادی رشد جهشی را نشان داده که در آینده نمودار خواهد شد و البته همه این‌ها به دلیل آن است که بخش خصوصی ملی وطن دوست و متدین پای کشور ایستاده و سربازان خط مقدم فعالیت خود را به خوبی انجام می‌دهند.

جهانگیری تصریح کرد: تصور من بر این است که می‌توانیم شرایط بهتری را ترسیم کنیم که پیام آن به فعالان اقتصادی این است که هرچه محیط بین الملی حاکم بر اقتصاد کشور به سمت باثبات شدن پیش برود، می‌توانیم با تعامل کار خود را جلو ببریم.

وی افزود: منطقه خاورمیانه با مسائل جدی روبرو است و امروز درگیر مسائلی شده است که می‌تواند یک ذره غفلت درآن‌ها به یک مسئله خطرناک منجر شود پس باید با تدبیر حرکت کرد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان سیاسی کشور کاملاً در این بخش نظارت داشته و کنترل‌های لازم را صورت میدهند تا هم در منطقه اتفاقی رخ ندهد و هم در سطح بین المللی فشار بر اقتصاد کشور کاهش یابد، بیان کرد: امیدواریم به نقطه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/

بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی در کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۲۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
رشد اقتصادی مثبت خواهد شد!
آخرین اخبار