توزیع حدود ٢۰ هزار گذرنامه در خرمشهر برای شرکت در راهپیمایی اربعین

رئیس اداره پست خرمشهر گفت: با توجه به تقاضای شرکت در راهپیمایی اربعین از ابتدای شهریور تاکنون بین ۱۵ تا ٢۰ هزار گذرنامه به مقتاضیان توزیع شد.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالقادر ابلقی رئیس اداره پست خرمشهر گفت: با توجه به نزدیکی به موسم اربعین و شوق زیارت محبان اهل‌ بیت (ع) و افزایش درخواست تعویض گذرنامه از ابتدای شهریور، روزانه به‌صورت میانگین حدود ۱۵۰ گذرنامه در خرمشهر توزیع می‌شود.

او افزود: طبق آخرین آمار روز گذشته ۱۵ مهر، ۸۵۰ گذرنامه در خرمشهر توزیع شد که این آمار به‌جز آمار توزیع کالاها و مرسولاتی پستی است.

رئیس اداره پست خرمشهر بابیان اینکه بخش بزرگی از تیم کاری این اداره برای تحویل به‌موقع گذرنامه‌ها به‌ کارگیری شده‌اند، گفت: هر هفت موزع اداره پست خرمشهر، کار توزیع گذرنامه‌ها را انجام می‌دهند، سه نیروی پرسنلی در این اداره به توزیع گذرنامه می‌پردازند و سه نفر از کارمندان مبادلات نیز به نحوی درگیر انجام کار هستند تا بتوان سهم ناچیزی در خدمت به زوار اباعبدالله (ع) ایفا کرد.

او در پایان با تأکید بر اینکه با برنامه‌ ریزی و اقدام به ‌موقع می‌توان با کمترین مشکل گذرنامه‌ها را دریافت کنند، به مشتاقانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند توصیه کرد حداقل ۶ ماه قبل از موسم اربعین نسبت به تعویض گذرنامه‌های خود اقدام کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/ د

توزیع حدود ٢۰ هزار گذرنامه  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.