معاون پزشکی قانونی قم مطرح کرد؛

افزایش‌ ۲۵ درصدی متوفیان موتورسوار درقم

عبدالحی گفت: بر اساس آمار، در نیمه نخست امسال تعداد کشته‌شده‌های موتورسوار براثر حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۲۵ درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمدعلی عبدالحی معاون پزشکی قانونی قم گفت: در نیمه نخست امسال ۴۴ موتورسوار براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۳۵ نفر بوده است.

او با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات، اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۱۴۷ نفر در حوادث رانندگی این استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مدت مشابه پارسال ۱۷۱ نفر بوده است.

معاون پزشکی قانونی قم در ۶ ماه امسال پنج هزار و ۲۵۹ نفر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شده‌اند که این آمار در نیمه نخست پارسال، پنج هزار و ۳۴۱ نفر بوده و یک درصد کاهش‌یافته است.

عبدالحی در ادامه گفت: در نیمه نخست امسال ۱۹ هزار و ۲۸۹ معاینه سرپایی در پزشکی قانونی صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته سه درصد افزایش‌یافته است.

او  تصریح کرد: ۶ هزار و ۷۲۹ معاینه مربوط به نزاع بوده است که در مقایسه با ۶ ماه نخست پارسال ۶ درصد افزایش‌یافته است.

در مدت مشابه سال گذشته ۱۸ هزار و ۶۷۶ معاینه سرپایی در پزشکی قانونی قم انجام‌شده بود که ۶ هزار و ۳۴۶ معاینه مربوط به مراجعان نزاع بوده است.

انتهای پیام/الف

متوفیان موتورسوار درقم ۲۵ درصد افزایش‌یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.