زائران اربعین توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: زائران اربعین حسینی توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی خود یا خانواده به افراد ناشناس خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ جلیل زبیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: زائران اربعین حسینی از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی خود یا خانواده به افراد ناشناس خودداری کرد و در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر در صورت برخورد با اشیا و یا افراد مشکوک، سریعا مراتب را به ماموران انتظامی مستقر در آن منطقه اطلاع دهند.

او افزود: زائران قبل از مراجعه به مسئولان مرزی از همراه داشتن مدارک شناسایی از جمله گذرنامه اطمینان حاصل کنند و در طول مسیر از پذیرش غذا‌های نذری از افراد یا خودرو‌های سیار پرهیز کرده و حتی‌الامکان از مراکز ثابت استفاده شود.

زبیدی بیان داشت: احتمال وقوع ترافیک سنگین و کندی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های تعیین شده، زائران حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و ضمن رعایت صبر و حوصله از انجام هرگونه رفتاری که باعث ایجاد تنش یا درگیری شود، پرهیز کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: پارکینگ دارای نگهبان در ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه، از پارک کردن یا رها کردن خودسرانه وسایل نقلیه در نقاط دیگر خودداری شود.

این مقام مسئول گفت: از حمل و جابه‌جایی اشیای قیمتی و با ارزش از جمله طلاجات در این سفر معنوی خودداری شود و قبل از اعزام به سفر زیارتی، تلفن‌های ضروری خصوصا مسئولان کاروان را برای سهولت در دسترسی در مواقع اضطراری همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

توجه زائران اربعین به توصیه های پلیس

برچسب ها: اربعین ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.