رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت:

مهمترین دغدغه تولید کنندگان تامین مواد اولیه است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:مهمترین دغدغه واحد‌های تولیدی استان زنجان تامین مواد اولیه از طریق واردات است.

مهمترین دغدغه تولید کنندگان تامین مواد اولیه استبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ممنوعیت واردات بدون انتقال ارز برای واحدهای تولیدی مشکل ساز شده است.

فغفوری افزود: امیدواریم در سطح ملی تمهیدات لازم صورت گیرد به طوری که تامین مواد اولیه کارخانجات که منابع ارزی خاج از کشور دارند، بدون انتفال ارز محقق گردد.

او با بیان اینکه نباید اجازه داد وجود این مشکلات مانع تولید شوند گفت: یکی از اولویت‌های استان فعال کردن واحد‌های تولیدی نیمه تعطیل است.

رئیس سازمان صمت استان گفت: حجم سرمایه‌گذاری استان در طی سال‌های اخیر به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است و با زمینه‌هایی که در راستای افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها در استان صورت گرفته، این میزان سرمایه‌گذاری تا چند ماه آینده رشد چشم گیری خواهد داشت.

فغفوری گفت: از سال گذشته تاکنون در استان هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده و این در حالی است که تعدادی از واحد‌هایی که از سال‌های قبل تعطیل شده بودند، به چرخه تولید بازگشتند.
 
 
انتهای پیام/ر

واحد‌هایی که از سال‌های قبل تعطیل شده بودند، به چرخه تولید بازگشتند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.