اعزام ۲۲۰ زائر اولی دهستان زیلایی به راهپیمایی اربعین

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ۲۲۰ رائر اولی از دهستان کمتر برخوردار زیلایی بویراحمد به راهپیمایی اربعین خبر داد.

اعزام ۲۲۰ زائر اولی دهستان زیلایی به راهپیمایی اربعینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  سرهنگ حسن رضایی مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲۲۰ زائر اولی از دهستان زیلایی با تلاش مجموعه ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح و با کمک خیران و آورده از طرف زائران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین عازم کربلایی معلی شدند.

او عنوان کرد: این کاروان متبرک به نام شهید جوانمرد و شهید ابراهیم هادی متشکل از جوانان هسته‌های جهادی، فعالان فرهنگی و تربیتی این دهستان و زائر اولی‌ها است که امیدواریم با انجام این کار خیر بتوانیم در این دهستان محروم برای گسترش فرهنگ حسینی و ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی در روستا‌های این دهستان گامی برداشه باشیم.

رضایی تشکیل هسته‌های جهادی (سازندگی-فرهنگی) را از جمله برنامه‌های فرهنگی اولویت دار قرارگاه اعلام کرد و افزود: مشکلات اقتصادی و فرهنگی موجود در جامعه به دلیل بی توجهی و تقویت نکردن روحیه خود باوری و فرهنگ حسینی درجوامع شهری و به طبع آن جوامع مولد روستایی است.

انتهای پیام/غ

اعزام زیارت اولی ها به پیاده روی اربعین

برچسب ها: اربعین 98 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زیلایی
۱۱:۳۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
وقتی زیلایی ها با هزینه خودشان گذرنامه گرفتند خود کرایه اتوبوس ها رو دادند.......
ديگه حمایت قرارگاه کجا بود؟
چاپ اون بنر کار قرارگا بود