کاپیتان تیم ملی جوانان واترپلو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

با بی تجربگی بازی را به قزاقستان واگذار کردیم/ برای آوردگاه جهانی نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم

امید خسور گفت: تیم ملی واترپلو به دلیل بی تجربگی و نبود روانشناس بازی دوم را در رقابت‌های رده سنی به تیم قزاقستان واگذار کرد.

امید خسور کاپیتان تیم ملی جوانان واترپلو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی واترپلو در  رقابت های رده سنی آسیا بیان کرد: تیم ژاپن سطح واترپلو خود را از آسیا جدا کرده و در این رشته دارای تاکتیک است. در کل رقابت های رده سنی آسیا این تیم یک سر و گردن از سایر تیم های آسیایی بالاتر بود. در بازی اول به مصاف تیم قدرتمند ژاپن رفتیم که تیمی بسیار قوی و با پتانسیل بالا بود که  در نهایت بازی را به آن ها واگذار کردیم. در بازی دوم به مصاف تیم قزاقستان رفتیم که  میتوانستیم بازی را ببریم اما به دلیل نداشتن بازی های تدارکاتی خارج از کشور و کم تجربگی بازی را واگذار کردیم. اگر در آن زمان یک روانشناس در کنار تیم بود به راحتی پیروز شویم اما به دلیل بی تجربگی بازی را واگذار کردیم. در رقابت های جهانی پیش رو در گروه سختی قرار داریم اما تمام تلاش خود را برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشور می کنیم.

 


بیشتر بخوانید: ملی پوشان ایران مدال نقره گرفتند


او گفت: تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها  با تمام قدرت و توان خود راهی مسابقات  شده بودند. بعد یک دوره  اعزام نشدن تیم ملی به رقابت های رده سنی آسیا، تیم ما  به این مسابقات اعزام شد و توانستیم مقام سوم را کسب کنیم.  ما یک تیم ملی یکدل و  با اتحادی داشتیم که  باعث شد به هدف مشترکمان یعنی کسب مدال دست یابیم. در این دوره از رقابت ها متاسفانه از ناحیه کتف مصدوم بودم که بازی ها را با درد پیگیری می کردم. همچنین سایر بازیکنان نیز با غیرت ایرانی با رقبای خود جنگیدند.

پس از کسب مدال  پس از ۴۴  در رده بزرگسالان انگیزه جوانان افزایش یافت 


کاپیتان تیم ملی واترپلو جوانان اظهار کرد:  امیدوارم مسئولین به این ورزش توجه بیشتری بکنند چرا که تیم ملی واترپلو بزرگسالان بعد از ۴۴سال توانست مقام سوم بازی های آسیایی جاکارتا را کسب کند. پس از  این اتفاق روحیه  تیم ملی جوانان نیز افزایش یافت و توانستیم در رده های سنی مختلف مقام کسب کنیم. اگر مسئولین نگاه ویژه تری نسبت به واترپلو داشته باشند من  قول میدهم که اتفاق های خیلی خوبی برای تیم ملی واترپلو ایران بیافتد.

او افزود: با کمترین امکانات و هزینه می توان راهی مسابقات شد و حتس مقام کسب کرد. اگر مسئولین اردوهای تدارکاتی خارج از کشور را برای ما تدارک ببینند سطح واترپلو ایران و کیفیت آن  افزایش پیدا می کند. اردو های برون مرزی تاثیر مستقیمی روی عملکرد ملی پوشان دارد چرا که 
شرایط تمرین در خارج از کشور مطابق با خود مسابقات است.


بیشتر بخوانید:  تیم ملی واترپلو جوانان در قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از واترپلو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار