۵ کاندیدا برای ریاست دوچرخه‌سواری قم رقابت می کنند

پنج کاندیدای مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون دوچرخه‌سواری برای ریاست چهار ساله هیأت دوچرخه‌سواری قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، دوچرخه‌سواری قم بعد از انتخاب رئیس سابقش یعنی محمدکاظم حججی به عنوان رئیس هیأت ورزش سه‌گانه در اسفند ماه سال ۱۳۹۷، تا کنون در بلاتکلیفی به سر برده و فدراسیون دوچرخه‌سواری و اداره کل ورزش و جوانان قم برنامه‌ای برای تعیین وضعیت این رشته و هیأت ورزشی نداشتند.

این در حالی است که توسط امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نسبت به ثبت‌نام کاندیدا‌ها اقدام شده بود و سرانجام فدراسیون دوچرخه‌سواری نسبت به تعیین زمان برگزاری مجمع انتخابات اقدام کرد تا این مجمع به منظور تعیین رئیس جدید با حضور اعضای مجمع اقدام شود.

اواخر سال ۱۳۹۷ بود که محمدکاظم حججی از مسوولیت خود در هیأت دوچرخه‌سواری استان قم کنار رفت و با کاندیدا شدن در انتخابات هیأت سه‌گانه قم در مجمع این هیأت به عنوان رئیس سه‌گانه قم انتخاب شد، اما از آن زمان به بعد هیچ اقدامی برای برگزاری مجمع انتخابات هیأت دوچرخه‌سواری قم صورت نگرفت تا این هیات به نوعی در بلاتکلیفی باشد.

سرپرستی میرصالحی برای رکاب‌زنان قم

البته تنها اقدام در این زمینه، معرفی افشین میرصالحی قهرمان اسبق کشتی فرنگی قم در میادین برون‌مرزی و مربی حال حاضر کشتی به عنوان سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری استان قم بود، اما مدتی قبل میرصالحی از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم به عنوان مسوول اداره ورزش و جوانان بخش خلجستان معرفی شد.

در حالی که ثبت‌نام از کاندیدا‌ها و بررسی صلاحیت آن‌ها توسط امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام شده، با معین شدن زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی توسط فدراسیون دوچرخه‌سواری، روز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه رئیس جدید معرفی می‌شود.

رقابت ۲ رکاب‌زن با کاندیدا‌های پلیس و شهرداری

مصطفی امینی، حمید عرب، محمد الهامی، محمدابراهیم موسوی و محمدباقر باقری پنج کاندیدا تایید صلاحیت شده مجمع انتخابات هیأت دوچرخه‌سواری استان قم هستند که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفدهم مهر ماه در مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برای ریاست چهار ساله آن رقابت می‌کنند.

حمید عرب در حال حاضر جانشین رئیس پلیس راهور قم است، مصطفی امینی و محمدابراهیم موسوی از چهره‌های دوچرخه‌سواری قم هستند، محمدباقر باقری در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مشغول به خدمت است و از محمد الهامی دیگر کاندیدای انتخابات هیأت دوچرخه‌سواری قم اطلاعاتی در دست نیست.

انتهای پیام /الف

رقابت ۵ کاندیدا برای ریاست دوچرخه‌سواری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.