استاندار قم خبر داد؛

دستور رئیس جمهور برای تسریع در اتمام طرح‌های نیمه تمام استان قم

سرمست گفت: دستور رئیس جمهور برای تسریع در اتمام طرح‌های نیمه تمام در قم صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرمست استاندار قم ، از ملاقات صبح امروز خود با رئیس جمهور در تهران خبر داد و گفت: آقای روحانی در این دیدار، دستور تسریع اتمام طرح‌های نیمه تمام قم مانند قطار شهری، قطار سریع السیر تهران قم اصفهان، اتصال چشمه‌های بار به راه آهن، احداث کمربندی جنوب غربی، فرودگاه قم، تصفیه خانه فاضلاب پردیسان و ساماندهی بافت فرسوده را صادر کرد.

سرمست با اشاره به اجرای ۵۰ درصدی طرح‌های سفر رئیس جمهور به قم افزود: به دنبال آن هستیم تا این طرح‌ها را نیز به سرانجام برسانیم.

او تصریح کرد: علاوه بر مکاتبات معمول استانداری با وزارت خانه‌های مرتبط با این طرح‌ها انتظار داریم با دستور ایشان اجرای این طرح‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

سرمست همچنین برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در قم در ماه‌های آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: برگزاری این همایش نیز مورد عنایت رئیس جمهور قرار گرفت.

او گفت: سیاست حفظ اشتغال و احیای واحد‌های راکد و نیمه تعطیل نیز که در استان دنبال می‌شود مورد توجه ویژه رئیس جمهور واقع شد.

سرمست از صدور کارت ویژه برای صاحبان و فعالان اقتصادی برای انجام ملاقات‌های بدون وقت با استاندار سخن گفت و افزود: اجرای این طرح در قم نیز مورد توجه رئیس جمهور واقع شد.

استاندار دیگر مسائل مطرح شده در این دیدار را گزارشی از مسائل سیاسی امنیتی اجتماعی و فرهنگی قم برشمرد و گفت: رئیس جمهور در این دیدار بر استمرار فضای اعتدال و آرامش در سایه تعامل با مراجع تقلید، حوزه و دانشگاه به ویژه در سال جاری که برگزاری انتخابات در پیش است تاکید ویژه داشت.

او گفت: آقای روحانی همچنین تاکید جدی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند حاشیه نشینی، توسعه زیر ساخت‌های گردشگری مانند افزایش هتل ها، گردشگری مذهبی و به ویژه گردشگری اطراف قم داشت، که همه این مطالبات را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/الف

دستور روحانی برای تسریع اتمام طرح‌های نیمه تمام قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
بکی دوباره انتخاباتشد حرفها شروع شد