کلنگ زنی عملیات احداث خانه جوان شهرستان کازرون

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، پروژه احداث خانه جوان شهرستان کازرون در این شهر کلنگ زنی شد.

آغاز ساخت خانه جوان در کازرون با ۲ میلیارد تومان اعتباربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، پروژه احداث خانه جوان شهرستان کازرون در این شهر کلنگ زنی شد.

کامیاب در مراسم کلنگ زنی عملیات احداث خانه جوان شهرستان کازرون، با اشاره به مأموریت ویژه استاندار فارس به وی در خصوص بررسی شرایط توسعه بیش‌ازپیش زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان گفت: دستور و توصیه اکید استاندار فراهم‌سازی شرایط ساخت یک مجموعه ورزشی با زمین چمن فوتبال و سکوی تماشاچی با رعایت ضوابط استاندارد جهت میزبانی و برگزاری مسابقات کشوری و لیگ است.

او با بیان اینکه امروز به‌عنوان سفیر استاندار فارس در میان مردم فهیم و جوانان پرانرژی کازرون حضور یافته‌ام تا نوید روزهای بهتری را برای کازرون به مردم این شهرستان دهم افزود: در کنار کلنگ زنی پروژه خانه جوان کازرون، ۱۲ زمین از ۱۸ زمین چمن مینی‌فوتبال که سال گذشته کلنگ احداث آن به زمین خورد نیز در شرف افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن است.

مدیرکل کل ورزش و جوانان فارس بهره‌برداری از این پروژه‌های ورزشی، بهره‌برداری از مجموعه ورزشی زیبای خشت، بهره‌برداری از ۶ سالن چندمنظوره، بهره‌برداری از یک چمن مصنوعی بزرگ در بخش مرکزی کازرون و... را تنها بخش کوچکی از خدمات دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان کازرون دانست.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس، این استان را پیشرو در ساخت خانه‌های جوان در کشور دانست و بابیان اینکه خانه‌های جوان به محلی برای تبادل تجارب، دانش و انجام فعالیت‌های اجتماعی جوانان تبدیل می‌شوند، راه‌اندازی سه سازمان مردم‌نهاد جوان را در کازرون طی یک سال گذشته به فال نیک گرفت.

کامیاب سازمان‌های مردم‌نهاد جوان را نماد و واسط مشارکت مردم، خصوصاً جوانان دانست و گفت: مشارکت جوانان در اداره جامعه یکی از فاکتور‌های اصلی ارتقای سلامت، کاهش فقر و بی‌عدالتی در سلامت جوامع است.

او با تأکید بر توجه ویژه استاندار به مسائل کازرون گفت: تلاش می‌کنیم تا در زمان حضور استاندار و هم‌زمان با افتتاح فرمانداری ویژه در این شهرستان کلنگ احداث مجموعه موردنظر استاندار فارس در کازرون نیز به زمین زده شود.

دبیر شورای عالی ورزش استان در ادامه به دیدار هفته آینده اعضای تیم‌های هندبال بانوان و آقایان کازرون با استاندار اشاره کرد و گفت: مقدمات برای انتقال امتیاز یک تیم فوتبال لیگ یکی به کازرون نیز فراهم شده است.

کامیاب حضور یک تیم فوتبال در کنار تیم‌های هندبال شهرستان کازرون را عاملی برای ایجاد شورونشاط و هیجان در این شهر دانست و گفت: هیچ ابزاری همچون ورزش باعث ایجاد شورونشاط در جامعه نمی‌شود.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش به تأخیر در احداث و بهره‌برداری استخر در بالا ده و قائمیه اشاره کرد و ضمن پوزش از مردم به خاطر این تأخیر عدم تخصیص اعتبار‌های لازم به این پروژه‌ها را علت تأخیر در احداث آن‌ها عنوان کرد.

کامیاب ابراز امیدواری کرد تا با رایزنی‌های انجام‌شده با فرماندار کازرون مشکلات این پروژه‌ها مرتفع و سرعت احداث آن‌ها شتاب گیرد.

گفتنی بنا به دستور استاندار فارس مدیران کل دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند تا ضمن حضور در شهرستان کازرون از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم این شهرستان آشنا و برای مرتفع ساختن آن‌ها برنامه اجرایی را به عنایت‌الله رحیمی ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و رزش و جوانان فارس نیز در همین راستا و در سفر یک‌روزه خود به کازرون ضمن دیدار با اهالی ورزش و روسای هیات‌های ورزشی، جوانان و عموم مردم کلنگ احداث خانه جوان شهرستان کازرون، کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی روستای خداآباد، کلنگ احداث سالن چندمنظوره قائمیه و کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی روستای سمغان را به زمین زد و ازده‌ها طرح ورزشی که قرار است هفته تربیت‌بدنی و دهه فجر امسال در شهرستان کازرون افتتاح و به بهره‌برداری برسد بازدید به عمل آورد.
انتهای پیام/م

آغاز ساخت خانه جوان در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار