دریادار تنگسیری:رضایت دشمن از ما یک خیال خام است/رونمایی از شناور‌های تندرو با سرعت ۹۰ نات

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه رضایت دشمن از ما یک خیال خام است، گفت: بیگانگان حاضر در منطقه مخل امنیت در منطقه خلیج‌فارس هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از شناور‌های دریایی تندرو تا ۹۰ نات سرعت خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از توان و دانش فنی نیرو‌های نخبه داخلی، در آینده نزدیک به‌سمت تولید شناور‌های تندرو با سرعت ۱۰۰ نات می‌رویم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه "دستیابی به این پیشرفت‌ها را مدیون تلاش جوانان این سرزمین و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم" افزود: دشمن هیچ‌گاه از ما راضی نخواهد بود مگر اینکه بنا به فرمایش قرآن کریم، ما را به‌شکل خود درآورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با ابراز اینکه "راضی شدن دشمن از ما تنها یک خیال‌پردازی کودکانه است" تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن افزایش آمادگی در برابر اوست و مذاکره در موضوعات مختلف با دشمن بدعهد راه به جایی نمی‌برد.

سردار تنگسیری گفت: آمادگی ماست که امنیت و ثبات را در منطقه خلیج فارس ایجاد کرده و بار‌ها به کشور‌های حوزه خلیج‌فارس پیام داده‌ایم که این منطقه متعلق به همه همسایگان است و ما قادریم امنیت را با همدلی بین کشور‌های این حوزه برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بیگانگان، مخل امنیت منطقه خلیج فارس هستند افزود: آن‌ها به‌دنبال ایجاد مشروعیت برای حضور نامشروع خود به‌بهانه ایجاد امنیت هستند و از طرفی برای فروش سلاح‌های خود می‌بایست که جنگ‌افروزی کنند.

او با اعلام اینکه حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس حتی عواقب زیست‌محیطی به‌جای می‌گذارد گفت: برای چرخش آب در خلیج‌فارس با مساحت ۲۵۰ هزار کیلومترمربع به یک سال زمان نیاز است و دشمن بداند که حضور او هیچ دستاوردی برای منطقه ندارد.

انتهای پیام/پ

رونمایی از شناور‌های دریایی تندرو تا ۹۰ نات سرعت

برچسب ها: مرزبانی ، کشتیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.