معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری:

تحریم ایران نمونه بارز نقض حقوق بشر است

معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران اعمال کرده‌ را نمونه‌ای بارز از نقض حقوق بشر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، محسن پاک آیین امروز در پنجمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری  در بوشهر بیان کرد:حقوق بشر آمریکایی اکنون دچار چالش نظری و اقتصادی شده است. در بعد نظری، اندیشمندان آمریکایی اصالت را در قدرت و سلطه می‌بینند و مخالف ورود اخلاق در سیاست هستند و به دنبال آن، هراقدامی برای افزایش قدرت در آمریکا مجاز است از اعمال شکنجه تا زندانی کردن افراد که اکنون این موضوع در دانشگاه‌های آمریکایی به چالش کشیده شده است.

او همچنین با اشاره به افول برخی مسائل بشری در غرب، بیان کرد: نهضت عقیم کردن افراد در اروپا، ازدواج همجنس‌ها در آمریکا نمونه بارز نابود کردن بشر است.

معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با اشاره به حمایت آمریکا از عربستان در موضوع قتل‌خاشقجی در سفارت عربستان در استانبول، عنوان کرد: جنایات یمن، بی آبرویی بزرگی برای عربستانی‌هاست، اما باز آمریکا از عربستان حمایت می‌کند.

پاک آیین ادامه داد: شورای حقوق بشر سازمان ملل برای آمریکا تا زمانی اهمیت دارد که مصوباتش مغایر منافع آمریکا نباشد.

او گفت: در یونسکو روزی به نام فلسطین مشخص می‌شود آن وقت این کشور را از این نهاد فرهنگی خارج می‌کنند. هنگامی که دیدند منافع اسرائیل در خطر است از یونسکو خارجش می‌کنند.

معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری افزود: رژیم اسرائیل نخستین ناقض حقوق بشر است. همه جنگ‌ها به اسرائیل ختم می‌شود و پشت همه اتفاقات رژیم صهیونیستی است. به فرموده امام راحل رژیم صهیونیستی غده سرطانی است.

پاک آیین تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران اعمال کرده‌ را نمونه‌ای بارز از نقض حقوق بشر دانست  و گفت: ۲۲ کشور را تحریم کرده‌اند و به مردم دنیا زور می‌گویند و تروریسم اقتصادی را در همه حال دنبال می‌کنند.

او تاکید کرد: نگاهی که رهبر انقلاب خواهان گسترش آن هستند این است که وابستگی کشور به نفت کاهش یابد و مسئولان هم در حال تبعیت هستند.

معاون بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ادامه داد: اگر به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم باید تمدن غرب و ارزش‌های ضد انسانی آن‌ها را به چالش بکشیم.

پاک آیین گفت: باید ریشه دخالت آمریکا در ونزوئلا و دیگر کشورها، از جمله ایران قطع شود و باید با کمک اندیشمندان و بزرگان راه‌های نابودی تمدن دروغین حقوق بشر را فراهم کرد.

انتهای پیام/ک

 اگر به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم باید ارزش‌های ضد انسانی غرب را به چالش بکشیم

 

برچسب ها: تروریسم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.