هیمنه پوشالی آمریکا در هم شکسته شده است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: امروز از تمام ملیت‌های مختلف که در عراق نیز صاحب موکب هستند و در عراق برای برگزاری اربعین حسینی حضور دارند که عظمت امام حسین (ع) همگان را به سمت خود جذب کرده است.

هیمنه پوشالی  آمریکا در هم شکسته شده است به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسن موحد پیش از ظهر امروز در جسله هم اندیشی رسانه و اربعین که در محل بسیج رسانه برگزار شد؛ اظهارداشت: هیمنه پوشالی که آمریکا برای باج گرفتن خود از سایر کشور‌ها ساخته بود بوسیله فرزندان انقلابی امام و شهیدان در هم شکسته شده که این قدرت بازدارندگی و مقابله انقلابی با تهدید ملهم از بسیج و هدایت‌های الهی ولایت و رهبری معظم انقلاب است.


مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به توطئه عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و آمریکا برعلیه پیاده روی اربعین حسینی، جمهوری اسلامی ایران، حزب الله، یمن؛ اظهارداشت: با بازگشایی مرز‌های قائم و بوکمال بین عراق و سوریه توسط دو کشور تحولی عظیم و تاریخی رخ داد آنان با راه انداختن سناریو فتنه در عراق و بر علیه پیاده روی اربعین حسینی بار دیگر غیر قابل اعتماد بودن و شکستی دیگر در مسیر ناتوانی خود را به دنیا نشان دادند.

موحد گفت: ما باید خبرنگار حرفه‌ای برای پوشش اخبار در زمان وقوع بحران تربیت کنیم تا عرصه را بر رسانه‌های معاند تنگ شود و در یاد واره شهدای رسانه که در استان مازنداران توسط بسیج رسانه کشور برگزارشد بسیازی از مدیران و صاحبنطران عرصه رسانه به جامعیت خبر و مشارکت مردم در تولید محتوای رسانه‌ای و برنامه‌های متناسب در هر استانی تاکید داشتند.


او  با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور عراق، بیان کرد: دشمن با طراحی سناریویی درصدد بود که با القای حمله نیرو‌های حشد الشعبی به مردم عراق و بزرگنمایی آن در کشتار مردم پیاده روی اربعین حسینی را تحت الشعاع قرار بدهد، اما هم اکنون خیل عظیمی از جمعیت برای حضور در این پیاده روی شرکت کرده و حتی از سایر کشور‌های مختلف موکب‌هایی دایر شده است که این می‌تواند سفیرانی در کشور‌های خود باشند.

موحد گفت: اما با حفظ وحدت بین مردم عراق و ایران این سناریو شکست خورد و تشکل‌های انقلابی از مردم عراق به استقبال زائران ایرانی آمدند و این از معجزه الهی است که جمهوری اسلامی در حال فتح قله‌های افتخار در مقابل دشمنان یکی پس از دیگری است.


او با بیان این مطلب در راستای هم افزایی رسانه در برابر هجمه‌های رسانه‌های معاند بنا شد موضوعات مختلف رسانه‌ای را در قالب کانون‌های همفکری با اصحاب رسانه بصورت مستمر دنبال شود، وی افزود: لازم است که در مقابل سناریوی‌های دشمنان ما بدانیم در محتوا، پیام، گزارش و تحلیل مناسبی را تولید کنیم.


انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.