برند ملی زعفران ایران در آلمان رونمایی می شود

رئیس شورای ملی زعفران ایران و رئیس اتاق بازرگانی بیرجند از نمایش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، احتشام، رئیس شورای ملی زعفران ایران و رئیس اتاق بازرگانی بیرجند از نمایش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) خبر داد و گفت: در این نمایشگاه برای نخستین بار از برند ملی زعفران ایران رونمایی شد.

او با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) در شهر کلن آلمان از ۱۳ الی ۱۷ مهر امسال برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه یکی از برجسته‌ترین نمایشگاه‌های مواد غذایی جهان برای تجارت خرده فروشی، خدمات غذایی و بازار کترینگ به شمار می‌آید.

احتشام ادامه داد: این نمایشگاه خاص از ۱۰ نمایشگاه تجاری جدا در زیر یک سقف تشکیل شده که بر روند‌های آینده متمرکز است.

رئیس شورای ملی زعفران ایران بیان کرد: منابع بی شماری از الهام بخشی در سراسر فضای ۲۸۰ هزار مترمربعی نمایشگاه وجود دارند و در کنار نمایش روند‌های آتی بازار، برنامه‌های تکمیلی جذاب و نیاز فرصت‌های تجاری فوق‌العاده، در انتظار کسانی است که فرصت ارائه محصولات خود را در این نمایشگاه دارند.


بیشتر بخوانید:کاهش ۲۵ درصدی قیمت طلای سرخ در بازار/ برداشت زعفران از یک هفته آینده


رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: فعالیت‌های گسترده اتاق بازرگانی بیرجند در این چندساله باعث شد تا ۴۰۰ تن زرشک از استان خراسان جنوبی صادر شود و در غرفه‌های نمایشگاه بزرگ مواد غذایی دنیا از جمله نمایشگاه آنوگا به نمایش گذاشته شود در حالی که در طول ۵ سال گذشته این میزان کمتر از ۵۰ تن بوده است.

احتشام تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ کشور دنیا حضور دارند و از ایران ۲۶ شرکت در زمینه خشکبار، زرشک، زعفران، پسته، کشمش، انجیر و خرما در این نمایشگاه حضور دارند.

او افزود: در این نمایشگاه برای نخستین بار از برند ملی زعفران و علامت جمعی زعفران با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت، رئیس شورای ملی زعفران و رئیس اتاق بازرگانی بیرجند، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، رئیس اتحادیه گیاهان دارویی و جمعی از صادرکنندگان نمونه کشور رونمایی شد.

رئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: در دوره قبلی حدود ۱۶۰ هزار بازدیدکننده تجاری از ۱۹۲ کشور شرکت کرده بودند که در این دوره با ۷ هزار غرفه از ۱۵۰ کشور دور هم جمع شده‌اند و فرصت بسیار مناسبی برای فتح بازار‌های جدید برای شرکت کنندگان ایرانی و سایر کشور‌ها است.


انتهای پیام/ب


حضور ۲۶ شرکت ایرانی در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.