نزاع بر سر زمین، ۴ قربانی گرفت

بر اثر تیراندازی در شهرستان مهر استان فارس ۴ نفر به قتل رسیدند.

۴ کشته در تیراندازی شهرستان مهر

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد:

امروز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه ۹۸ با اعلام یک مورد تیراندازی براثر اختلاف ملکی- خانوادگی در روستای غلام آباد از توابع شهرستان مهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: بررسی مأموران حاکی از آن بود که فردی ۴۲ ساله به علت اختلاف ملکی با اعضای خانواده خود درگیر و با اسلحه شکاری ۴ نفر از اعضای خانواده اش را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهر قاتل راشناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری او در دست اقدام است.


بیشتر بخوانید: ماجرای قتل کارمند بانک در کازرون چه بود؟


این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و اجساد به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس توصیه کرد: شهروندان برای حل مشکلات و اختلافات خود ضمن مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی یا واحد‌های مشاوره معتبر از هرگونه خشونت‌های خانوادگی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/چ

قتل در شهرستان مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۰۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنت کند
Canada
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
پس برای چی خدا بهتون زبان داده .دو تا گوش داده و دوبرابر حرف زدن ِگوش بدهید .زبان برای حل مشکلات داده .حالا با کشتن مشکلات برطرف شد یا چند برابر شد
وای خدای من از دست ادمهای جاهل