چگونه در اربعین نایب‌الزیاره شهدا باشیم؟ + موشن گرافی

موشن گرافی جامعی تولید شده که روش زیابت نیابتی شهدا در آن تشریح شده است.

چگونه نایب الزیاره شهدا در اربعین باشیم؟ + موشن گرافیبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، زیارت نیابتی شهدا، زیارتی سرشار از ثواب است که ائمه اطهار (ع) تاکید زیادی به آن داشتند.

موشن گرافیکی جامعی تولید شده که روش زیارت نیابت در آن تشریح شده است.

در ادامه می‌توانید این موشن گرافی را مشاهده کنید.

 

 

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اربعین ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامعلی شاه مرادی
۰۲:۲۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
التماس.دعا داریم از همه‌ی عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
خیلی ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
ما باید از شهدا خواهش کنیم نائب زیاره ما باشن شهدا سعادتند ترین افرادیند که راه امام حسین رو رفتند و از دست آن حضرت شربت شهادت نوشیدند.خوشا بسعادتشان امید وارم که ما را شفائت کنند انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
نایب الزیاره برای اموات و زندگانی که توان زیارتت رفتن را ندارند بیسار کار پسندیده ایست و خداوند جل جلاله ثواب نایبالزیاره را هم به زائر و هم به اموات و زندگان ناتوان عنایت میکند توسط آن صدیق شهید معصوم ولی اما به نیت یکی از شهدا نایب الزیاره شدن برای صدیق شهید مصداق این عمل را دارد که هر زائری توسط آن شهید که نیتش را کرده زیارتش و اعمالش بهتر پزیرفته می شود نزد آن صدیق شهید معصوم در واقع صدیق شهید که نیتش را کرده اید از شما که زائر هستید به آن شهید صدیق معصوم بزرگوار نزدیکترند و محرمترند و زائران با توسل و نیت به آن شهیدی که مدنظرشان است خودشان را به اباعبدالله الحسین ع نزدیکتر می کنند شهدا در علین همه نزد خداوند جل جلاله حاضر و ناظر اعمال زائران و مومنان هستند و نزد خداوند روزی می خورند و تمامی شهداء والصدیقین خود در مقام شفاعت کنندگان روز قیامت هستند پس برای تقرب بهتر و پزیرش بهتر زیارتتان زائرین محترم قبور مطهر معصومین س ع به یکی از شهیدان اقتداء کنید که برای شما بهتر است اگر بدانید . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار