توزیع بیش از ۴ هزار بسته اهدایی ویژه کودکان عراقی در پیاده روی اربعین

بیش از ۴ هزار بسته اهدایی از طرف کودکان ایرانی میان کودکان عراقی در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی توزیع می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رسولی مدیر امامزاده روح الله (ع)، در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: از محل نیات موقوفات و بقاع متبرکه و مشارکت خیران با حضور منتخبان زائر اولی‌، هدایایی از طرف کودکان ایرانی شامل بسته‌های اهدایی لوازم التحریر، اسباب بازی و محتویات فرهنگی در مسیر‌های پیاده روی اربعین حسینی به تعداد بیش از ۴ هزار بسته میان کودکان عراقی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در فراخوانی از زائر اولی‌ها برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی دعوت شد و بعد از تکمیل ظرفیت، ۱۵۰ زائر اولی از محل اجرای نیات واقفان زیارت امام حسین (ع) به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

مدیر امامزاده روح الله (ع) افزود: خدمت رسانی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در موکب مستقر در مسیر نجف و کربلا بر عهده امام زاده روح الله (ع) میدان امام خمینی (ره) و اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ تهران است. اعزام مبلغان برای پاسخگویی به سوالات شرعی، خدمات رسانی زائران و راهنمایی زوار، آگاهی سازی و اطلاع رسانی درباره مسائل اعتقادی فلسفه قیام امام حسین (ع)، پذیرایی زائران در دو وعده صبحانه و ناهار، حضور مربیان آموزشی و فرهنگی ویژه کودکان از ویژه برنامه‌های این موکب است.

حجت الاسلام و المسلمین رسولی گفت: برپایی موکب خدمات رسانی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در مسیر راهپیمایی جاماندگان تهران از میدان امام حسین (ع) تا امام زاده عبدالعظیم (ع) و برپایی و پخش نذورات در امام زاده روح الله امام خمینی (ره) از اقدامات دیگر در ایام اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.