به میزبانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانصورت می‌گیرد؛

همایش معاونان غذا و دارو قطب هشتم کشور در کرمان

همایش دو روزه معاونان غذا و داروی قطب هشتم کشوری به میزبانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز آغاز شد و فردا با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش دو روزه معاونان غذا و داروی قطب هشتم کشور به میزبانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور یزدانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو آغاز شد.

در روز نخست، معاونان غذا و دارو قطب هشتم کشور در حوزه‌های مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل، اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، مکمل و سنتی و مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی مصرفی به بحث تبادل و نظر پرداختند.

معاونان غذا و دارو قطب هشتم، پس از بحث و تبادل نظر در رابطه با حوزه‌های عنوان شده، راهکار‌های لازم را ارائه و قرار است فردا در قالب تفاهم نامه‌ای به امضای روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور برسد.

دومین روز از همایش معاونان غذا و دارو قطب هشتم، فردا پنجشنبه با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو و همچنین روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ در سالن سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه می یابد.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش معاونان غذا و دارو قطب هشتم کشور در کرمان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار