پیام تبریک وزیر ارتباطات به مناسبت روز جهانی پست

آذری جهرمی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی پست، با انتشار پیامی بر ضرورت همراهی شبکه پستی با تحولات روز در بستر زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود، تأکید کرد.

پیام تبریک وزیر ارتباطات به مناسبت روز جهانی پستبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۷ مهر ماه روز جهانی پست را به کارکنان شبکه پستی کشور تبریک گفت.


بیشتر بخوانید: پیام دبیركل اتحادیه جهانی پست به مناسبت روز جهانی پست


در متن پیام وزیر ارتباطات آمده است:

پست و پستچی از ماندگارترین خاطراتی است که در اذهان همه ما نقش بسته است. ایرانیان به عنوان یکی از متمدن‌ترین اقوام بشری، سابقه دیرینه‌ای در نظامند کردن پست و به خدمت گرفتن این تشکیلات دارند؛ بنابراین از دیرباز، همسو شدن با نیاز مردم، از خصوصیات بارز این تشکیلات بوده و هست. دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور خاطرات زیادی از صندوق‌های پست در جبهه‌ها و نامه‌های رزمندگان است که نشان از همسویی پست با شرایط روز جامعه دارد.

امروز در آغاز هزاره سوم و قرار گرفتن در دوران فناوری‌های اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، ضروری است پست بر این موج سوار شده و خدمات متنوع‌تر و با کیفیت‌تری را در راستای خلق ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی برای مردم و کسب و کار‌ها ارائه دهد.

نگاه تحول خواهانه در شرکت ملی پست جاری شده است. این شبکه با حضور پررنگ‌تر در تمامی عرصه‌ها و به پشتوانه نیرو‌های توانمند و مدیران مجرب و خلاق، مسیر جدیدی را به سوی تحول دیجیتال آغاز کرده است. اما سرعت بالای تغییرات در جامعه و خلق نیاز‌های جدید، شبکه پستی را مکلف می‌سازد، همسو شدن با آهنگ این تحولات را با تجربه‌آموزی از پست‌های موفق دنیا، با شتاب بیشتری دنبال کرده و رونق کسب و کار‌های الکترونیکی را در بستر زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود، فراهم آورد.

امید می‌رود این تحول، نام بلند آوازه پست به عنوان نماد اعتماد را پیش از پیش اعتلا بخشیده و با ایجاد یک فضای سالم رقابتی، در کنار سایر خدمات دهندگان به رسالت اصلی خود بپردازد.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی پست و قدردانی از تلاش تمامی همکارانم در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، آرزومند شکوفایی بیشتر این مجموعه و افزایش رفاه حال هموطنان هستم.


بیشتر بخوانید: پست گنجینه بزرگی برای ما در وزارت ارتباطات است/ تحول تمبر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد


انتهای پیام/

مسیر جدید پست به سوی تحول دیجیتال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار