مستند "چنگ به آسمان"در جشنواره بین المللی FICTS میلان

مستند "چنگ به آسمان" ساخته محمدعلی حامی از مرکز اصفهان در سی‌وهفتمین «جشنواره بین المللی FICTS فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا» به رقابت می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان این جشنواره به منظور رقابت بین فیلمسازان، برنامه سازان، کشف استعداد‌های جوان و معرفی چهر‌های خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک یا پارالمپیک و FICTS، در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار خواهد شد.
 
آثاری که می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند باید دارای موضوع یا مضامین ورزشی بوده و با هدف ترویج اهداف المپیک، جنبش المپیک و تقویت روحیه و منش ورزشکاری تولید شده باشد.

مستند چنگ به آسمان تولیدی مرکز اصفهان با موضوع قدرت اراده روایت جوانی است که با وجود نقص عضو و معلولیت از هر دو پا توانسته است قله‌های سنگی و قله‌های زندگی را یکی پس از دیگری فتح کند.

این جوان که هم اکنون صاحب همسر و دو پسر سالم می‌باشد، در کودکی به دلیل نخوردن قطره فلج اطفال از ناحیه هر دو پا معلول شده ول با قدرت و اراده خود توانسته است قله‌های دماوند، کرکس و الوند را فتح کند و قصد دارد در آینده نیز قله آرارات ترکیه را فتح کند.

این مستند به مدت ۳۵ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی حامی، تصویربردار امیر امانزاده، دستیار تصویر امیر فضل الهی، تدوین محمداحمدزاده و نویسندگی شهره شیرانی تولید شده است.

مقر فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند و ایران جزو مناطق ۱۶ گانه فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی است. همه ساله در ماه نوامبر جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی با حضور چهره‌های سینمایی و قهرمانان ورزشی از کشور‌های مختلف در میلان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
 
 

حضور کارگردان اصفهانی در جشنواره  FICTSمیلان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار