پیامک‌های دریافتی هفدهم مهرماه؛

بلاتکلیفی ٣۶٠ جوان در استخدامی فولاد خراسان/ محروم بودن ده خانوار از برق در بخش لاديز شهرستان ميرجاوه

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

6786...0991: چرا پيام ها را پيگيری نمی كنيد در بخش لاديز از شهرستان ميرجاوه ده خانوار بدون برق هستند در صورتی كه كنتور برق دارند.

 

0978...0919: باسلام من از شهر ساوه مزاحم می شوم شهر ما با تمام معروفیتش حداقل امکانات درمانی را ندارد با توجه به فرمایشات وزیر بهداشت و درمان جناب اقای دکتر نمکی که فرمودند بیمار جز درد بیماری نباید مشکل دیگری داشته باشد مسولان شهرما اندک اهمیتی به فرمایشات ایشان نمی دهند در ساوه با جمعیت انبوهش فقط یک بیمارستان تأمین اجتماعی وجود دارد (بیمارستان چمران) که حداقل امکانات از جمله خدمات کامل دندانپزشکی ندارد نوبت گرفتن برای بیمارستان گذر از هفت خوان است آزمایش چکاب بیمارستان با وجود دولتی بودن آن هزینه دارد و چند مشکل دیگر. لطفا درد دل مردم رنج کشیده ساوه را به محضر جناب دکتر نمکی و دیگر مسولین مربوطه برسانید شاید گوشه چشمی نظری شود.باتشکر

 

8650...0905: الان چند ساله دولت جریان قراردادی شدن کارگران شهرداری ها مطرح می شود ولی عملی نمیشه متشکرم.

 

6556...0936: با عرض سلام لطفا یک گزارش از خودروهای استیجاری شرکت نفت اهواز تهیه و اطلاع رسانی بفرمایید خودروهای استیجاری شرکت نفت با پایه حقوق دو سال پیش و با قرارداد 24 ساعته الان پنج ماهه که هیچ گونه حقوقی و هیچ گونه اضافه حقوقی دریافت نکرده اند، این مسئله باعث بوجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در زندگی روز مره ما شده است با تشکر فراوان.

 

4635...0911: چرا کسی حرف نمیزنه .چرا کسی در مورد پیش فروش اعتباری ایراخودرو حرفی نمیزنه سایت رو میبندن کسی نمیتونه ثبت نام کنه.

 

2194...0918: سلام فرزندم پسر به خاطر این بی احتیاطی پیمان کار پسر فلج شد الان 5 سال زمین گیر شده ولی هنوز دادگستری حقشو نگرفتن منم فرد کارگر با درامد ماهی یکمیلون چکار کنم خواستین.

 

3651...0912: باسلام و خسته نباشید خواهشا انعکاس بدید قبل از هر گرانی اول قدرت خرید مردم را بالا ببرید حقوقا روز بروز کم میشه ولی موارد نیاز اولیه مردم گرونتر میشه همین موجب نارضایتی مردم میشه امروز انواع نان ها

 

1951...0919: سلام بهداشت شماره190 را برای هموطنان قرار داده است و وقتی با190تماس گرفته میشود و شماره 5آن که مربوط به شکایت در مورد اضافه گرفتن پزشگان است بوق يکسره میزند و 3روز است که بوق یکسره میزند و کسی جوابگو نیست ناظرین چرا به وظایف خود درست عمل نمی کنند.

 

7563...0915: استخدامی فولاد خراسان را پیگیری کنید,٣۶٠جوان بلاتکلیفیم.

 

6508...0911: سلام وخسته نباشید. می خواستم بپرسم چرا بنزین سوپر در شهرستان ها نیست ولی تهران هستش. نیک سرشت از رشت

 

5829...0916: با سلام لطفا که سری به پالایشگاه آبادان بزنید جهت تبدیل وضعیت کارگران پیمانکاری.

 

8330...0915: باسلام. لطفا پیگیری کنید چرا نتایج مصاحبه استخدامی فولاد خراسان اعلام نمیشه؟؟! سپاس


2983...0915: سلام عنایت و تمنا دارم از زندان مشهد وکیل آباد بازدیدی انجام دهید خیلی خیلی مخصوصا جایگاه خواب و،، کک و ساسک و،،دارد و چیزهای دیگر اگر بودجه ندارند از پول امام رضا استفاده کنند ثواب دارد ممنون میشوم منتظرم رسیدگی کنید. خیلی ها به من گفته است. رسولی نژاد

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران مدیری
۱۲:۲۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
سلام،
چرا یه خبر از استخدامی فولاد خراسان 98 نمیگیرید؟361 جوان بلاتکلیف رقم کمی نیس ها... واقعا چرا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بلاتکلیفی در آزمون فولاد خراسان98
۲۰:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
بلاتکلیفی ۳۶۱ تحصیل کرده از دیپلم گرفته تا فوق لیسانس در سراسر ایران
سلام اواخر اسفند سال ۱۳۹۷ مجتمع فولاد خراسان واقع در شهر نیشابور فراخوانی جهت استخدام ۲۰۲ نفر تکنسین ساده تا ماهر را اطلاع رسانی کرد که طی این اطلاع رسانی تعداد ۴۹۹۰ نفربنا به گفته مجتمع فولاد خراسان در آزمون استخدامی ثبت نام کردند که ازمون در ۳۱ خرداد سال جاری برگزار شد و در اوسط تیر نتایج اولیه و دعوت به مصاحبه اعلام شد از تعداد ۵۰۰۰نفر ۳۶۱ نفر به مصاحبه دعوت شدند.
مصاحبه از ۸ مرداد تا ۱۴ مرداد انجام شد و در جلسه مصاحبه قول اعلام نتایج تا ۴۵ روز داده شد.
ولی از زمان مصاحبه تا کنون ۳ماه و نیم گذشته هیچ خبری از اعلام نتایج نشده است و سایت فولاد خراسان به انتشار یک بیانیه در تاریخ ۱۷ شهریور بسنده کرده است.
از خبرنگار محترم درخواست پیگیری این مهم را داریم چرا که این ۳۶۱ نفر به خاطر انتظار جهت اعلام نتایج بیخیال فرصت های شغلی دیگر شده اند و نمیتوانند تصمیم درستی بگیرند.
در سایت ایران استخدام که مرجع خبری برای استخدام های کشور هست تعدادی از افراد منتظر مشورت میکنند
آخرین اخبار