۲۰ تا ۲۸ مهرماه زمان ارائه خدمات موکب احمدبن موسی (ع) به زائران اربعین در کربلا

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع)، زمان ارائه خدمات این موکب به زائران اربعین در کربلای معلی را ۲۰ تا ۲۸ مهرماه جاری اعلام کرد.

۲۰ تا ۲۸ مهرماه زمان ارائه خدمات موکب احمدبن موسی (ع) به زائران اربعین در کربلابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود راستی مدیر اجرایی این موکب گفت:  موکب احمدبن موسی (ع) طی روز‌های ۲۰ تا ۲۸ مهرماه جاری در کربلای معلی به زائران اربعین خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

او با یادآوری اینکه پیش از این‌ها در خبر‌های قبلی اعلام شده بود که این موکب از ۲۲ مهر به‌طور کامل آغاز به فعالیت می‌کند، اما تلاش کردیم تا زودتر به زائران خدمت‌رسانی کنیم، گفت: موکب احمدبن موسی (ع) از ۱۴ مهرماه به زائران اربعین خدماتی نظیر اسکان و امکان استفاده از سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها را ارائه داد، اما ارائه تمام خدمات اعم از خدمات پزشکی، پذیرایی، پذیرش و ... از ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود.

راستی اظهار کرد: سومین و آخرین گروه خادمان موکب احمدبن موسی (ع) در قالب ۲ اتوبوس شامل خادمان کمیته‌های رسانه، پذیرش، اسکان، امنیت، بهداری در بخش بانوان و آقایان عصر امروز، ۱۷ مهرماه راهی کربلا می‌شوند.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) یادآور شد: این آمادگی در موکب احمدبن موسی (ع) وجود دارد تا به‌صورت روزانه به ۷ هزار زائر اربعین خدمت‌رسانی کند.
انتهای پیام/م

خدمت رسانی موکب احمدابن موسی به زئران حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.