ادامه فیلم سینمایی «درخشش» ساخته می‌شود/ «یوان مک گرگور» جایگزین جک نیکسلون

«دکتر اسلیپ» یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک و محصول سال سال جاری میلادی به نویسندگی و کارگردانی مایک فلناگان است که اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از هشتم ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

ادامه فیلم سینمایی «درخشش» ساخته می‌شود/ «یوان مک گرگور» جایگزین جک نیکسلونبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر اسلیپ» یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک و محصول سال سال جاری میلادی به نویسندگی و کارگردانی مایک فلناگان است که اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از هشتم ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

مایک فلناگان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی فیلم، تدوین‌گر و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم نیز می‌باشد. وی از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. فلنگن بیشتر برای ساخت فیلم و سریال در ژانر ترسناک شناخته می‌شود. عمده آثاری که او در این ژانر ساخته با واکنش مثبت منتقدان همراه بوده است. از آثار وی میتوان به سکوت، آکیولوس، ویجا ۲، پیش از آن که بیدار شوم، دکتر اسلیپ و سریال فرار از خانه هیل اشاره کرد.

دکتر اسلیپ دنباله‌ای بر فیلم مشهور درخشش به کارگردانی استنلی کوبریک محسوب می‌شود و فیلم‌نامه آن بر اساس رمان دکتر اسلیپ که در سال ۲۰۱۳ توسط استیون کینگ نوشته شده، به رشته تحریر درآمده است.

در این فیلم، یوان مک‌گرگور در نقش دنی تورنس ظاهر شده‌است. از دیگران بازیگران فیلم می‌توان به ربکا فرگوسن، جیکوب ترمبلی، بروس گرینوود و امیلی آلین لیند اشاره کرد.

کمپانی برادران وارنر برای مدت زیادی تلاش داشت تا اقتباس سینمایی از رمان دکتر اسلیپ را بسازد، اما پروژه به خاطر تأمین نشدن بودجه مناسب چندین بار متوقف شد. تا اینکه بعد از موفقیت بزرگ فیلم ترسناک آن در گیشه که بر اساس یکی از دیگر از رمان‌های کینگ ساخته شده‌است، بودجه مناسب برای ساخت فیلم در اختیار سازندگان قرار گرفت. فیلم‌برداری فیلم از سپتامبر ۲۰۱۸ در جورجیا آغاز شد و دسامبر همین سال در آتلانتا به پایان رسید.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، دکتر اسلیپ اکران جهانی خود را از تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار