خروج ۱۵ هزار زائر از مرز خسروی

فرماندار قصرشیرین گفت: ۱۵ هزار زائر امروز چهارشنبه شانزدهم مهرماه از طریق مرز رسمی خسروی عازم عراق و کربلای معلی شدند.

خروج ۱۵ هزار زائر از مرز خسرویبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرادعلی تاتار  فرماندار قصرشیرین گفت:  ۴۵۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و ون ایرانی و عراقی کار انتقال زائران از منذریه عراق تا بغداد را انجام دادند در ۲ روز گذشته نیز با از سرگیری عزیمت زائران از مرز خسروی به عراق پس از چهار روز وقفه که به دلیل اوضاع بغداد و به درخواست طرف عراقی متوقف شده بود، در مجموع حدود ۹ هزار تن از زائران از مرز خسروی عازم عراق شدند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: رفته رفته بر حجم زائران افزوده می‌شود و طبق توافق با کشور عراق تمامی تمهیدات لازم برای خروج روزانه ۳۰ هزار زائر در این مرز رسمی فراهم شده است هماهنگی‌های لازم نیز با طرف عراقی برای پذیرش زائران انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

تاتار ادامه داد: در شهرستان قصرشیرین نیز ۱۰ موکب برپا شده و ساعات عزیمت و خروج زائران از مرز رسمی خسروی از هفت صبح تا ۱۶ هر روز است و زائرانی که پس از ساعت ۱۶ در قصرشیرین حضور می‌یابند در مراکز اسکان و موکب‌ها پذیرایی می‌شوند.

او از برپایی اردوگاه اسکان با ظرفیت ۲۰ هزار تن به صورت شبانه در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین و فعالیت موکب‌ها برای پذیرایی از زائران خبر داد.

 

انتهای  پیام/ز

 


خروج روزانه ۳۰ هزار زائر در مرز رسمی خسروی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.