امضای تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه قوه قضاییه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامی عدالت

️به منظور حمایت و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه قوه قضاییه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامی عدالت به امضا رسید.

بامضای تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه قوه قضاییه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامی عدالته گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ️به منظور حمایت و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی نخبگان و پیشرفت علمی و نیز حمایت از کسب و کار‌های نوپای حوزه حقوقی و قضایی برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه قوه قضاییه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامی عدالت به امضا رسید.

علم الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: بنا داریم با امضای تفاهم‌نامه از ظرفیت‌های نخبگانی و ایده‌های علمی و تحقیقاتی خصوصا در رشته حقوق استفاده کنیم.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های شناسایی‌شده در مقام آسیب‌شناسی و شناسایی نظام مسائل قوه قضاییه و حل آن‌ها ایفای نقش خواهیم کرد.

وهاب عطار علیایی بیان کرد: پژوهشگاه قوه‌قضاییه می‌تواند شیوه جدید مطالعه و فرآیندسازی را به عنوان مسیر نخبگان و پژوهشگران تولید کند.

وی افزود:این تفاهم نامه کمک خواهد کرد تا صاحبان اولیه ایده برای بلوغ کسب و کار خود وارد عرصه‌ای شوند که ماموریت اصلی حوزه حقوق و قضاست.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار