از ابتدای سال تاکنون؛

۲۶ طرح گردشگری در یزد تکمیل شده است

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت بخش خصوصی ۲۶ طرح گردشگری در استان تکمیل شده است.

۲۶ طرح گردشگری در یزد تکمیل شده استمحمد میر شمسی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه رشد و توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز صنعت گردشگری مرهون حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه است، گفت: از ابتدای امسال تا به الان ۲۶ طرح گردشگری در استان تکمیل شده است.

او افزود: این طرح‌ها شامل؛ هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی است که با حجم سرمایه گذاری ۲۳۱ میلیارد ریال تکمیل شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی  اداره کل میراث فرهنگی استان یزد اظهار داشت: سرمایه گذاران پس از اتمام احداث، مرمت و تجهیز، جهت صدور پروانه بهره برداری به حوزه معاونت گردشگری معرفی شده اند، که پیش بینی شده با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۱۰۶ نفر فراهم شود.

در حال حاضر ۲۳۳ طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۵ درصد و اشتغال پیش بینی شده ۳ هزار نفر به صورت مستقیم توسط بخش خصوصی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ غ

تکمیل۲۶ طرح گردشگری در یزد، از ابتدای سال تاکنون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.