رونق تولید با کمک دانشگاه در رفسنجان

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: با حضور جمعی از فعالان اقتصادی از پلتفرم هوشمند خرید و فروش پسته و سامانه مشاوره کشاورزی در این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن رنجبر عسکری رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: در  سیستم پلتفرم هوشمند پسته عرضه و تقاضا به نوعی مبنای توافق است و قیمت را شکل می‌دهد.

رنجبر عسکری گفت: پلتفرم به معنای سکو و محلی برای بهتر دیده شدن است و در واقع می‌توان گفت پلتفرم‌ها سکو‌هایی هستند که فرصتی برای بهتر دیده شدن در اختیار افراد و کسب و کار‌ها قرار می‌دهند.

او افزود: در این سیستم برای کشاورز این امکان فراهم است که قیمت واقعی بازار را ببینید و نیازی به جابجایی نمونه و جابجایی بی مورد بار نخواهد بود، در این سیستم مشاوره جهت خرید و فروش محصول هم انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه، ولی عصر رفسنجان گفت: در راستای افزایش مهارت‌های دانشجویان گام‌هایی برداشته ایم، با مرکز فنی و حرفه‌ای تفاهم نامه‌ای منعقد شده و در قالب مرکز جوار دانشگاهی دوره‌های مهارت اموزی در اکثر رشته‌ها با کمک فنی و حرفه‌ای برای دانشجویان برگزار می‌شود.

رنجبرعسکری تصریح کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت به ویژه صنعت مس را هم برقرار می‌کنیم تا دانشجویان در کنار تحقیق بتوانند به مهارت‌هایی برسند که موجب ثروت و درآمدزایی شود.

او تصریح کرد: از این سیستم پلتفرم هوشمند خرید و فروش می‌توان برای عرضه و فروش گندم، هندوانه، خرما، پسته و دیگر محصولات زراعی و باغی برنامه ریزی کرد و کشاورز می‌تواند با مراجعه به این سیستم محصول خود را معرفی و بازاریابی کند و به قیمت مناسب و عادلانه به فروش برساند.

انتهای پیام/ی

ارتباط دانشگاه با صنعت به ویژه صنعت مس  برقرار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار