رئیس شورای شهر قم:

تجهیز ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۱۰ اتوبوس /خطوط اتوبوس و حمل‌ونقل شهری قم تغییر پیدا می‌کند

رئیس شورای شهر قم گفت:با افزایش تعداد ناوگان‌های حمل‌ونقل شهری تغییراتی در خطوط اتوبوس‌رانی قم صورت می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عبدالله جلالی،رئیس شورای شهر قم در آیین بهره‌برداری و افتتاح مجموعه ورزشی شهید سرلشکر عباس اکبری که در این مجموعه ورزشی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مدیریت شهری خدمات فرهنگی و ورزشی است در هفته‌های پیش شاهد بهره‌برداری از دیگر ورزشگاهی در منطقه شش بودیم.

او این نوع اقدامات مدیریت شهری است را بسیار مهم و ضروری است، افزود: باید این اقدام را در شهرداری تحسین کنیم چراکه این کار یکی از نمونه کاره‌ای است که در امتداد مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: در حال حاضر پروژه میدان، ولی عصر راداریم که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی ماست، تقاطع پیامبر اعظم و فردوسی، تقاطع بلوار حضرت معصومه (ع)، بلوار امام علی (ع) و پروژه باغ پرندگان در حال ساخت است که هر چه زودتر به بهره‌برداری می‌رسد.

او عنوان کرد: فضای سبز شهری در قم رو به رشد است، تحول زیادی در خیابان‌ها و معابر عمومی قم ایجادشده و در آینده نزدیک پیاده راه خیابان انقلاب در امتداد پیاده راه ارم اجرایی می‌شود.

جلالی بابیان اینکه ساماندهی اطراف حرم بسیار مهم است و ضروری است، بیان کرد چند روز پیش ۱۱۰ اتوبوس حمل‌ونقل شهری به بهره‌برداری رسیدند و با افزایش تعداد ناوگان‌های حمل‌ونقل شهری تغییری در خطوط اتوبوس‌رانی قم اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ش

آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید اکبری در قم

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.