ایجاد رشته مهندسی راه آهن و متالوژی در زرند

معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه پیام نور کشور گفت: با کسب مجوز جابه جایی رشته مهندسی راه آهن و متالوژی از کرمان به زرند، می‌توانیم ضمن کاهش رشته‌های کم متقاضی، رشته‌های پرمتقاضی را جایگزین کنیم.

با کسب مجوز جابه جایی رشته مهندسی راه اهن و متالوژی از کرمان به زرند، می‌توانیم ضمن کاهش رشته‌های کم متقاضی، رشته‌های پرمتقاضی را جایگزین نماییم.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  صادق زاده فرماندار زرند در بازدید محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور و حمیدیان مسئول بازرسی دانشگاه پیام‌ نور کرمان از دانشگاه پیام‌نور شهرستان زرند خواستار راه اندازی دو رشته مهندسی متالوژی و راه آهن در این دانشگاه شد.

علی صادق زاده گفت: دانشگاهی می‌تواند پیشرو و موفق باشد که کیفیت آموزش خود را حفظ و ارتقا بخشد و فضای مطلوب تحصیل را با رعایت معیار‌های علمی و آموزشی فراهم آورد.

او افزود: دانشگاه پیام نور واحد زرند با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های موجود توانسته خدمات ارزشمندی به دانشجویان ارائه نماید و با حفظ کیفیت آموزش در جهت کسب رضایت دانشجویان گام‌های مثبتی برداشته است.

معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه پیام نور کشور گفت: در اهداف و ماموریت‌های بلندمدت دانشگاه پیام نور ارائه خدمات مطلوب‌تر به دانشجویان از اولویت هاست.

او بیان داشت: با کسب مجوز جابه جایی رشته مهندسی راه آهن و متالوژی از کرمان به زرند، می‌توانیم ضمن کاهش رشته‌های کم متقاضی، رشته‌های پرمتقاضی را جایگزین نماییم.

او لزوم وقت گذاری اعضای علمی در انجام وظایف آموزشی و سایر فعالیت‌های مرتبط با امور دانشگاه را ضروری دانست و افزود: ارائه خدمات علمی، دانشجو پروری، تعامل سازنده بین دانشجو و استاد از مصادیق کارآمد درجذب و حفظ دانشجو است.

او اشاره کرد: در بحث توسعه رشته‌های دانشگاه، ساماندهی پایان نامه ها، اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز رشد، رفع مشکل ساختمان واحد زرند و طرح کارآمد عملکرد مناسبی داشته‌ایم و در طرح کارآمد و آموزش‌های آزاد به دنبال آن هستیم که دانشجویان بتوانند، با آموزش مهارت‌های لازم شکاف موجود در محیط کار را پر کنند.

انتهای پیام/ی

توسعه رشته‌های دانشگاه و ساماندهی پایان نامه های پیام نور

برچسب ها: دانشگاه تهران ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار