استخدام ۳۰۰ معلم در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای اجرای قانون جدید برای بکارگیری همکاران سال‎های ۷۹ تا ۹۲ این نهاد، امسال ۳۰۰ نفر در استان استخدام می‎شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای اجرای قانون جدید برای بکارگیری همکاران سال‎های ۷۹ تا ۹۲ این نهاد، امسال ۳۰۰ نفر در استان استخدام می‎شوند.

رضا زینی وند مقدم افزود: فیش حقوقی واریزی افراد حق التدریسی در فاصله سال‌های ۷۹ تا ۹۲، فیش بیمه آنها، داشتن برگه گزینش برای ورود به مدارس دولتی، ابلاغ و قرارداد آموزش و پرورش چهار شرط مهم بکارگیری این افراد است.

او اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، چهار هزار و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های حق التدریس آزاد، خرید خدمات، سرباز معلم، پیش دبستانی و نهضتی‌ها توسط کارگروه‌های منطقه، شهرستان، استان و وزارتخانه تایید شدند.

او  با بیان اینکه امکان بکارگیری تمام این افراد طی سالجاری وجود ندارد ادامه داد: در حال حاضر تنها ۶ شهرستان و منطقه استان به نیروی جدید نیاز دارند و بر اساس قانون، افراد واجد شرایط، طی ۵ سال استخدام می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای بازنشستگان فرهنگی استان در سال‌های آینده و از طرفی کاهش نیرو‌های دانشگاه فرهنگیان، امکان جذب مابقی افراد وجود دارد.

به گفته زینی وند مقدم ۳۰۰ نفر امسال در الیگودرز، ازنا، دورود، بروجرد، اشترینان، ززوماهر و سیلاخور بکارگیری می‌شوند.

بیش از ۳۵۲ هزار دانش آموز لرستانی با آغاز سال تحصیلی جدید در ۴ هزار و ۸۵۰ مدرسه مشغول به تحصیل شده اند.

انتهای پیام/ب

۳۰۰ معلم در لرستان استخدام می‎شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار