دستگیری آخرین نفرات بزرگترین باند وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از دستگیری آخرین نفرات بزرگترین باند وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج در این شهرستان و کشف یک کیلوگرم کراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: افرادی که مدت زیادی اقدام به وارد کردن مواد مخدر صنعتی کراک و فروش آن در شهرستان فاروج می‌کردند و تحت تعقیب پلیس نیز بودند در عنلیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فاروج و استان دستگیر شدند.

سرهنگ غلامی افزود: آخرین نفرات این باند که ۳ نفر بودند با استفاده از خودرو‌های عبوری اقدام به حمل مواد مخدر صنعتی و فروش آن در شهرستان فاروج می‌کردند که روز گذشته توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مورد شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات مشترک و غافلگیرانه این افراد را در شهرستان فاروج دستگیر می‌کنند، گفت: در بازرسی از این متهمان مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی سواری سمند نیز توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی می‌شوند، خاطر نشان کرد: پلیس در راه مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز اجازه نخواهد داد تا سلامت و امنیت و آرامش افراد جامعه مختل شود.

انتهای پیام/ ر

دستگیری آخرین نفرات بزرگترین باند وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.