معاون پارلمانی رئیس جمهوری:

ارتقای مرودشت به فرمانداری ویژه، موجب توسعه می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر ارتقای فرمانداری شهرستان مرودشت فارس به فرمانداری ویژه گفت: این مصوبه در شتاب بخشی به روند توسعه شهرستان موثر خواهد بود.

ارتقای مرودشت به فرمانداری ویژه، موجب توسعه می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح و کلنگزنی پروژه‌های  شهرستان مرودشت با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر ارتقای فرمانداری شهرستان مرودشت به فرمانداری ویژه گفت: این مصوبه در شتاب بخشی به روند توسعه شهرستان موثر خواهد بود.

امیری افزود: مرودشت شهری مهمی است و موقعیت خاصی در کشور، استان و دنیا دارد.

او یکی از ویژگی‌ها و ظرفیت‌های مرودشت را وجود مجموعه میراث جهانی تخت جمشید در این شهرستان عنوان کرد که حکایت از تمدن و فرهنگ ایرانیان دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت:هفته گذشته (دهم مهر۹۸) در جلسه هیات دولت با تبدیل فرمانداری عادی مرودشت به فرمانداری ویژه موافقت شد که براساس این مصوبه سطوح سازمانی این شهرستان ارتقا می‌یابد و فرمانداری مرودشت به معاونت استاندار تبدیل و سطح ادارات بالاتر می‌آید.

امیری افزود: این مصوبه آثار اجتماعی و اقتصادی زیادی خواهد داشت که به مردم مرودشت تبریک می‌گویم.

او در ادامه با اشاره به مسئولیت گذشته خود در استان فارس به عنوان رئیس کل دادگستری گفت: مسئولیت در فارس جزو بهترین دوران خدمت من بوده و خوشحالم امروز یکبار دیگر رونق و آبادانی و توسعه فارس به ویژه شهرستان مرودشت را مشاهده می‌کنم.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری بیان کرد: کمتر از ۲ ماه پیش به بخشی دیگر از استان فارس سفر داشتم و شاهد توسعه و رونق و پویایی زندگی در استان بودیم و در چهار شهرستان استان پروژه‌هایی را افتتاح و کلنگ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه را به زمین زدیم.

امیری همچنین با اشاره به افتتاح پارک و زمین چمن در شهر مرودشت افزود: راه اندازی پارک آثار مثبت زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که شاهد شور و نشاط مردم هستیم.

بوستان دانشمند با مساحت ۳۳هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال در حاشیه شهر مرودشت، زمین چمن مصنوعی شهرداری مرودشت به مساحت ۱۳۵۰ متر مربع و اعتبار ۳۵۰۰میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی بزرگ مرودشت با مساحت ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۶ میلیارد ریال پروژه‌های افتتاح شده در این سفر یک روزه استاندار فارس و معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان مرودشت بود.

در این سفر همچنین پروژه ساخت خانه کشتی مرودشت نیز کلنگ زنی شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار فارس از روند احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی مرودشت نیز بازدید کردند. این بیمارستان که هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در زیربنای ۱۴۱۴۰متر مربع در حال احداث است و شامل بخش‌های بستری داخلی، بستری جراحی، ICU، MICU، NICU، دیالیز،۴اتاق عمل کوچک،۲اتاق عمل بزرگ، اورژانس زایمان، رادیولوژی، درمانگاه و آزمایشگاه است.

انتهای پیام/م

سفر معاون پارلمانی رئیس جمهوری به استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار