در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پذیرش ۷۰۰ پرواز اربعین از فرودگاه امام خمینی (ره)/ پرواز شرکت العراقیه از ترمینال سلام انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تا به امروز مجوز پذیرش ۷۰۰ پرواز به مقصد نجف و بغداد از فرودگاه بین المللی امام خمینی صادر شده است.

 

پذیرش ۷۰۰ پرواز اربعین از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی / پرواز شرکت العراقیه از ترمینال سلام انجام می‌شودعلی رستمی مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی برای پرواز‌های اربعین تمامی زیرساخت‌های ترمینال‌های این فرودگاه را آماده کرده است، گفت: تا به امروز مجوز پذیرش ۷۰۰ پرواز نجف و بغداد را پذیرش کرده‌ایم و از روز گذشته پرواز‌های اربعین آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: روزانه متوسط ۳۵ پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انجام می‌شود و با توجه به آن که تمامی زیرساخت‌ها را آماده کرده‌ایم امیدواریم این پرواز‌ها با کمترین تأخیرات احتمالی انجام شود.

او با بیان اینکه برای پرواز اربعین و زائران فرودگاه امام خمینی(ره)، خادمینی را برای بدرقه زائران آماده کرده‌ایم افزود: مسافران می‌توانند هر سئوال و یا مشکلی که در طول پرواز دارند را به خادمان اطلاع دهند و مشکلات آن‌ها در کمترین زمان ممکن رفع می‌شود.

رستمی اظهار کرد: همچنین موکب‌هایی را برای پذیرش زائران و اطلاع رسانی در ترمینال‌ها آماده کرده‌ایم تا مسافران بتوانند در این موکب‌ها استراحت و یا پذیرایی شوند.


بیشتر بخوانید: محدودیت‌های سوخت رسانی هواپیماها از سوی کشور ترکیه و عراق ادامه دارد


او توضیح داد: تمامی پرواز‌های ایرلاین اربعین از ترمینال یک انجام می‌شود و تنها پرواز شرکت العراقیه از ترمینال سلام انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: شرکت فرودگاه‌های امام خمینی برای پرواز‌های اربعین بال یک ترمینال یک را اختصاص داده و در صورت پرواز‌های فوق العاده از سایر ترمینال‌ها هم استفاده می‌شود.

رستمی درباره انجام پرواز‌های داخلی از فرودگاه امام خمینی هم گفت: تا به امروز چند مورد پرواز داخلی به مقصد مشهد و کیش انجام شده و در صورت نیاز و تمایل ایرلاین‌ها تعدادی از پرواز‌های داخلی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

او یادآور شد: مسافران برای مراجعه به فرودگاه امام خمینی(ره) جهت انجام پرواز‌های اربعین حتماً یکی، دو ساعت از قبل به فرودگاه امام خمینی مراجعه کنند تا در انجام پرواز‌ها با مشکل مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی(ره) در پایان گفت: فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با توجه به اینکه امسال میزان پذیرش زائران اربعین نسبت به سال گذشته رشد چند برابری داشته است، از تمامی ظرفیت‌های خود جهت انجام پرواز‌هایی با بهترین کیفیت استفاده خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار