آزادی ۶ مددجوی کانون اصلاح و تربیت کرمان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان از آزادی ۶ مددجوی کانون اصلاح و تربیت استان به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رمضان امیری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت: این شش مددجو با نگاه خیرخواهانه مسئولان قضایی و خیران استان به کانون خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان بیان داشت: با نظر مساعد رئیس کل دادگستری استان کرمان زمینه آزادی تعدادی دیگر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت نیز فراهم شده و این افراد به‌زودی آزاد خواهند شد.

او با اشاره به اینکه نگاه‌های خوب حمایتی همواره به مددجویان کانون اصلاح و تربیت وجود دارد، بیان کرد: دادگستری کل استان برای اشتغال و حمایت از مددجویان زندان‌ها و کانون اصلاح و تربیت پس از آزادی نیز همکاری بسیار خوبی دارد که در کشور کم‌نظیر است.

امیری افزود: در حال حاضر ۵۰ مددجو در کانون اصلاح و تربیت استان کرمان حضور دارند با همکاری خیران و انجمن‌های حمایتی از جمله انجمن حمایت از زندان‌ها زمینه آزادی تعدادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت فراهم شده است.

انتهای پیام/ی

در حال حاضر ۵۰ مددجو در کانون اصلاح و تربیت استان کرمان حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار