نظارت بر فعالیت صید و صیادی تعاونی‌های پره در مازندران

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت: نظارت بر فعالیت صید و صیادی تعاونی‌های پره امسال با استفاده از ناظران به دقت انجام خواهد شد.

نظارت بر فعالیت صید و صیادی تعاونی‌های پره در مازندرانقاسم کریم زاده معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات مازندران در حاشیه گردهمایی ناظران تعاونی‌های پره استان، در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: نظارت فعالیت‌های صیادی از لحاظ زمان، مکان و نیز رعایت استاندار چشمه‌های تور و نیز نظارت بر جلوگیری از صید گونه‌های ممنوع صید در دستور کار قرار دارد.

او نظارت بر فعالیت صیادان و جمع آوری آمار صید را یکی از وظایف اصلی ناظران پره دانست و افزود: ارائه به موقع گزارش روزانه آمارصید به اداره کل و نیز ادارات شیلات شهرستان‌ها را یکی دیگر از وظایف ناظران است.

کریم زاده با بیان اینکه برای همه شرکت‌ها در تعاونی پره صیادی امسال ناظر تعیین شده است، گفت: همه آن‌ها موظف هستند دستورالعمل‌ها و مقررات صید و صیادی را که به آنان ابلاغ شده است در زمان فعالیت صیادی اعمال و نتیجه را به اداره کل منعکس کنند.

سرهنگ دوم عباس پورعلی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران نیز در این نشست حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان دریا و تامین امنیت صید و صیادی صیادان قانونی را یکی از ماموریت‌های اصلی یگان حفاظت منابع بیان کرد.

او افزود: نیرو‌های یگان درقالب ۸ پایگاه حفاظتی در سراسر استان با همکاری خوب و همدلی نیرو‌های ناظر شیلات برفعالیت‌های صیدو صیادی نظارت خواهند داشت و دریا برای صید مسئولانه امن خواهد شد.

انتهای پیام/ س

بررسی فعالیت صید و صیادی تعاونی‌های پره مازندران

برچسب ها: شیلات ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار