فرمانده پلیس راه استان ایلام خبر داد:

تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ‌های درون شهر مهران +فیلم

فرمانده پلیس راه استان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های درون شهر مهران تکمیل شده است.

تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ‌های درون شهر مهران

سرهنگ همتی زاد  فرمانده پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت : ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران نیز تکمیل شده است.

او افزود: با توجه به اینکه در روزهای اوج سفر اربعین قرار داریم، شاهد ترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی و خروجی شهر مهران به ویژه در ساعات صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

کهزادی تصریح کرد: به ناچارمحدودیت های ترافیکی در ورودی شهر مهران به صورت مقطعی اجرا می شود، همکاران اجازه حرکت با وسایل نقلیه شخصی را به سمت پایانه مرزی نخواهند داد.

او عنوان کرد: تقاضایی که از زائرین داریم ای که اصرار بر تردد با خودرو شخصی به طرف پایانه مرزی نداشته باشند چون ظرفیت پارکینگ ها در شهر مهران کاملا تکمیل شده است.

کهزادی افزود: فضای عمومی پیاده روها و کوچه ها و خیابان ها در سطح شهر مهران محلی برای پارک خودرو وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام افزود:در بیرون شهر هنوز در پارکینگ اربعین و پارکینگ های اطراف شهر مهران جای برای پارک خودرو زائران است. 

پارکینگ بزرگ اربعین همچنان برای پارک خودرو زائران ظرفیت دارد

شهردار مهران نیز تعداد خودروهای پارک شده در این پارکینگ را ۲۲ هزار دستگاه خودرو علام کرد و گفت: ۴۰ درصد پارکینگ اربعین مهران همچنان ظرفیت خالی برای پارک خودرو زائران اربعین دارد.

حجت الله نصیری پور، ظرفیت پارکینگ ۶۳ هکتاری اربعین مهران را ۴۰ هزار دستگاه بیان کرد و افزود: به طور میانگین روزانه بیش از ۳ هزار دستگاه خودرو وارد این پارکینگ می شوند و این تعداد در روزهای منتهی به اربعین حسینی رو به افزایش است.

انتهای پیام/غ

ظرفیت پارکینگ‌های درون شهر مهران  تکمیل شده است

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.