تخفیف ۵۰ درصدی بازدید از غار علیصدر برای زائران اربعین

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: زائران کربلای معلی برای بازدید از مناطق گردشگری (غار علیصدر و تله کابین گنجنامه) از تخفیف ۵۰ درصد بهره‌مند می‌شوند.

تخفیف ۵۰ درصدی بازدید از غار علیصدر برای زائران اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامحسین تقوی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه رویداد معنوی اربعین فرصتی مناسب برای تبدیل شدن استان همدان به مقصد گردشگری است، افزود: زائران کربلای معلی برای بازدید از مناطق گردشگری (غار علیصدر و تله کابین گنجنامه) از تخفیف ۵۰ درصد بهره‌مند می‌شوند.

او ادامه داد: امسال همدان بارانداز زائران هفت استان است و این برنامه‌ریزی فرصتی برای توسعه گردشگری مذهبی است.

تقوی با بیان اینکه امسال ۹۵ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد که تا ۳۰ مهر و سه روز پس از اربعین فعال خواهند بود اظهار داشت: این موکب‌ها می‌توانند در کنار ارائه خدمات مطلوب به زائران معرف ظرفیت‌های گردشگری همدان باشند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: تاسیسات و فعالان گردشگری و مردم ولایتمدار استان همدان خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده می‌کنند و در این راستا تاسیسات اقامتی و خدماتی گردشگری در همدان با اعمال تخفیف مطلوب میزبان زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در مسیر راه کربلا خواهند بود.

او بیان کرد: گردشگری مذهبی، مانند سایر بخش‌های گردشگری، برای کشور ایران فرصت‌آفرین است.

تقوی ابراز داشت: با فرا رسیدن اربعین حسینی، پیاده روی پر شور زائران کربلا، بار دیگر ظرفیت‌های مطلوب کشور اسلامی ایران را در کانون توجه رسانه‌ها قرار می‌دهد.

او افزود: از مجموع ۹۵ موکب، ۷۵ موکب در سطح استان، چهار موکب در مرز‌های خروجی کشور و ۱۶موکب هم در کشور عراق مشغول خدمت‌رسانی هستند.

این مسئول گفت: موکب‌های استان همدان تا سه روز پس از اربعین فعال خواهند بود و اسکان و پذیرایی، امدادرسانی و خدمات بهداشتی درمانی، تجهیز مجتمع‌های رفاهی و تدابیر ترافیکی راهنمایی و رانندگی از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اضافه کرد: شهر مریانج به عنوان پس‌کرانه و بارانداز برای استان‌های خراسان رضوی، سمنان، قم، گلستان و مازندران تعیین شده است که این برنامه‌ریزی فرصتی برای احیای گردشگری مذهبی در همدان است.
او یاد آور شد:همدان به ویژه شهر مریانج به عنوان بارانداز زائران اربعین تعیین شده و زائران این استان‌ها در مسیر رفت پیاده روی اربعین از شهرستان همدان عبور می‌کنند.

تقوی اظهار داشت: به این منظور شرکت سیاحتی علیصدر تابلو‌های اطلاع رسانی حاوی خبر ارائه خدمات گردشگری و اعمال ۵۰ درصد تخفیف بازدید از غار علیصدر و دیگر جاذبه‌های گردشگری استان را برای زائران اربعین در محور‌های ارتباطی استان کرمانشاه تا تهران را اطلاع رسانی کرده است که این مهم مورد استقبال زائران در حال عبور از استان همدان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: روزانه یک هزار و ۵۰۰ اتوبوس زائران از مرز مهران به همدان و بارانداز شهر مریانج وارد می‌شوند که پس از آن همدان به سمت استان‌های مقصد زائران حرکت می‌کنند که هر یک از آن‌ها می‌توانند با دریافت خدمات گردشگری مطلوب سفیران گردشگری برای استان همدان باشند.
انتهای پیام/ج

اربعین فرصتی مناسب برای تبدیل شدن استان همدان به مقصد گردشگری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.