افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها از تهران به مرز مهران صحت دارد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ایلام گفت: افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها از تهران به مرز مهران صحت ندارد و قیمت ها مشخص است.

فعالیت چرخشی اتوبوس‌ها در مرز مهران

 نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: اتوبوس‌هایی که زائران را به مرز مهران می‌آورند زائران را دوباره باز می‌گرداند و تمامی اتوبوس‌ها به صورت چرخشی در مرز مهران فعالیت می‌کند.

دلخواه  با اشاره به اخبار پخش شده در  فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها از تهران به مرز مهران نفری ۵۰۰ هزار تومان، افزود: چنین چیزی صحت ندارد و قیمت ها مشخص است.

او ادامه داد: نرخ تو اتوبوس‌ها را ستاد اربعین کشور مشخص کرده است و قیمت کرایه اتوبوس این اربعین با اربعین  پارسال تفاوتی ندارد و تغییر نکرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان ایلام اضافه کرد: برای موج بازگشت زائران اتوبوس‌هایی در نظر گرفته شده استهم اکنون ۱۹۰۰ اتوبوس در مرز مهران فعالیت می‌کنند.

او یادآورشد: تاکنون برایتردد زائران مشکلی نداشتیم و امیدواریم مشکلی به وجود نیاید و هیچ گونه نابسامانی در مرز مهران وجود ندارد و زائران بدون هیچ گونه مشکلی جا به جا می‌شوند.

انتهای پیام/ د

جابه جایی مسافران در مرز مهران

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.