راهیابی دانش آموزان بهبهانی به جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از راهیابی طرح برتر دانش آموزان بهبهانی به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: جشنواره خوارزمی، جشنواره علمی است که با نام محمد بن موسی خوارزمی دانشمند شهیر ایرانی و توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با مشارکت وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. این جشنواره فرصتی برای خلاقیت و نوآوری جوانان است.

او با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره از این جشنواره در سال ۹۸، افزود: در این دوره از جشنواره خوارزمی گروه‌های مختلف دانش آموزی در ۲۰ بخش به ارائه طرح پرداختند که در ابتدا طرح‌ها در آموزش و پرورش شهر‌ها بررسی و پس از دفاع از سوی دانش آموزان، طرح‌های برتر انتخاب و به استان معرفی شدند.

عبدی پور تصریح کرد: در بیست و یکمین دوره از جشنواره خوارزمی دانش آموزان توانمند و ساعی دبیرستان طلایه داران شهید ناصری، سیدرضا سجادی و پارسا حضوری با راهنمایی دبیر پرتلاش مصطفی فوادی توانستند با کسب امتیاز لازم در مرحله استانی، یکی از سه مقام برتر استان خوزستان را به خود اختصاص داده و به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی راه یابند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای برگزیدگان در مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی، گفت: زحمات کادر مدیریتی و آموزشی، تلاش دانش آموزان و حمایت اولیاء دبیرستان طلایه داران شهید ناصری رمز موفقیت این مجموعه بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

پس از پذیرش و انتخاب طرح‌های برتر در مرحله کشوری، منتخبین در هفته پژوهش با حضور مسئولین و مقامات عالی رتبه کشوری تجلیل شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. برگزیدگان کشوری جشنواره خوارزمی تسهیلات ویژه‌ای را برای ورود به دانشگاه و یا موسسات و مراکز آموزش عالی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

حضور دانش آموزان در جشنواره خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.