ارتقاء سطح خدمات رسانی به مسافران در اربعین حسینی (ع)

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران در اربعین حسینی (ع) خبر داد.

قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی در سطح جاده‌ای استان با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به زائرین اربعین  از آمادگی لازم برخوردار هستند.

او با بیان اینکه  بازدید و نظارت دقیق از مجتمع‌های خدماتی رفاهی به طور منظم در حال انجام است، افزود:نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، تامین سرمایش اماکن داخل مجتمع ها، تامین آب داخل سرویسها، نظافت عمومی داخل مجتمع‌ها و... به کلیه مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ابلاغ شده و مورد تاکید قرار گرفته است.

قاسمی با تاکید بر نقش قابل توجه مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی در ارتقاء ایمنی جاده‌ها بیان کرد: دستیابی به این هدف، نیازمند ارتقاء سطح خدمات در داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی  و ایجادحداقل یک سطح قابل پذیرش برای مسافران و تردد کنندگان جاده‌ای است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: هدف اصلی این اداره کل، جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی به منظور برخورداری از یک استراحت کوتاه مدت رضایت بخش، استفاده از امکانات داخل مجتمع ها، رفع خستگی و پیگیری سفر به شکلی ایمن تا رسیدن به مقصد است.

او در پایان از مرم خواست تا شکایات، نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/ ی 

نقش مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی در ارتقاء ایمنی جاده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.