پیامک‌های دریافتی هجدهم مهرماه؛

درخواست افزایش بیمه روستاییان/ عقب افتادگی حقوق پرسنل شرکت بلند پایه در ایستگاه مترو اقدسیه تهران

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

f

 


 

4759...0916: بیمه روستایی را افزایش دهید چرا همش مستمری معلمان و کارمندان را افزایش می دهید مستمری آنها خوب است.

 

3272...0939: در مورد دکلبندان مخابرات و برق که در ارتفاع کار می کنند اما بیمه کارگر ساده بیمه میشن حرف بزنید.

 

3272...0939: سلام تا کی دولت میخواد پزشک خانواده رو تو مازندران اجرا کنه مایی که تو روستا زندگی میکنیم حتی دکتر خانواده از روستا به شهر ارجاع میده ویزیت و دارو حتی با دفترچه تامین اجتماعی آزاد حساب می کنند.

 

5338...0913: سلام خسته نباشید. ما امروز در شهرستان بم هر بانکی مراجعه کردیم برا خرید ارز گفتن نداریم.

 

1030...0916: سلام بر زحمت کشان شبکه دو سیما دیروز در یک روستا یک نفر با تفنگ ساچمه زنی که فکر کنم چیزی مصرف کرده بود به مدت دو ساعت و نیم جلوی راه ما رو بست هرچه به 110زنگ زدیم مؤثر نشد شاید دو هزار بار به   197زنگ زدیم اصلا گوشی رو جواب ندادن لطفاً به صورت ناشناس تماس بگیرید تا متوجه حل مشکل این مردم بشین با تشکر فراوان از همه شما.

 

2612...0913: سلام چرا بانک ها وام ازدواج را نمیدن. لطفا پیگیری کنید. اسدی از کرمان.

 

3944...0910: سلام لطفا یک فکری به حال زائرهایی که امروز صبح از مرز چذابه رد شدن بکنید. بعد از رد شدن از مرز و کلی پیاده روی تو بیابان رها شدن تاکسی و اتوبوس برای جابه جایی وجود نداره متاسفانه حال جسمی مساعدی ندارند.

 

3075...0913: سلام من از یکی از روستاهای استان کرمان مزاحم میشم چند وقتی هست ما را از دیدن فوتبال محروم کردند موقع پخش فوتبال برنامه قطع می شود.

 

9432...0933: باسلام خواهش میکنم به گوش مسئولین برسانید این افزایش حقوق کمیته امداد چی شد هرماه خبر میدن اضافه شده سر ماه دروغه.

 

9555...0937: سلام من کشاورزه خرده پا از شهرستان خمین قطب لوبیا کاری هستم امسال بذر لوبیا سفید خریدیم کیلوی ۲۲۰۰۰هزارتومان و با کلی سمومات  وپول تراکتور الان که فصل برداشت لوبیا هست قیمت لوبیا  ۸۰۰۰هزار تومان شده است.

 

3709...0937: یک سال گذشت از 7 ماه طلب فرهنگیان فقط یک ماه رادادند لطفا پیگیری کنید.

 

3689...0912: سلام دیروز بعدازظهر چهارشنبه ۱۷مهر به پایانه آزادی برای خرید بلیط جهت رفتن به زیارت اربعین مراجعه کردم، حتی یک شرکت هم بلیط فروشی نمی کرد، نه برای دیروز نه برای روزهای آینده! نه برای کرمانشاه، نه مهران و نه ... مسئولین هم فقط میگویند همه چیز خوب است!!! لطفا پیگیری کنید.

 

8346...0939: سلام وقت بخیر. ما پرسنل شرکت بلند پایه در ایستگاه مترو اقدسیه تهران خط۳ که تنها ایستگاه باقی مانده از خط ۳ می باشد مشغول به کار هستیم که کارفرما خود شرکت مترو تهران می باشد.کارفرما اعلام کرد این ایستگاه جزو اولویت های مترو هستش اما الان کارگاه رو تعطیل کردن. ما پرسنل الان ( ۱۶ماه )طلب داریم بدون احتساب سنوات از شرکت هی امروز فردا می کنند و مترو هیچ اقدامی نمی کنه بابت طلب پرسنل.لطفا پیگیری کنین  یکی از پرسنل مهندسی. از تهران.

 

6731...0911: خواهش میکنم از مدیر عامل پتروشیمی گلستان بپرسید که تکلیف هزاران سهامدار چی میشه چه گلی باید به سر بگیرن.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار