معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور خبر داد؛

ایجاد شبکه معلمین آینده ساز در بسیج فرهنگیان

عباس حسین زاده از ایجاد شبکه معلمین آینده ساز به زودی در سازمان بسیج فرهنگیان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس حسین زاده معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور و مسئول طرح اعتلاء استانی بسیج فرهنگیان در دوره توانمندسازی معرفتی، بصیرتی و مهارتی فرهنگیان استان سمنان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با توجه به فرمایشات امام (ره) گفت: اگر معلم یک معلم صحیحی باشد افراد صحیح بیرون می‌آیند و یک جامعه صحیح می‌شود.

او با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: هرچه شما در سرتاسر کشور از جلوه‌های پیشرفت و دستاورد و ابتکار می‌بینید ریشه آن آموزش و پرورش است.

حسین زاده با بیان اینکه تربیت محوری، علم محوری و روحیه جهادی و عمل انقلابی سه محور اصول حاکم بر طرح اعتلای سازمان بسیج فرهنگیان است تصریح کرد: تیم سازی و نقش آفرینی تیم‌ها در مدارس بسیار مهم است و دارای کارکرد‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و علمی است.

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه منظور از کارکرد فرهنگی ترویج فرهنگ بسیجی و ارزش‌های اسلامی است گفت: منظور از کارکرد سیاسی بصیرت افزایی سیاسی در مدارس است.

مسئول طرح اعتلاء استانی بسیج فرهنگیان با بیان اینکه منظور از کارکرد اجتماعی کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی است گفت: منطور از کارکرد علمی آشنا سازی معلمان با سند تحول بنیادین و ارتقاء سطح علمی مدرسه و منظور از کارکرد امنیتی مقابله با تهدیدات نرم است.

او افزود: تیم سازی در مدارس شامل معلم تراز انقلاب اسلامی، مدیر، معلم پرورشی، انجمن اولیاء و مربیان و مسئول واحد دانش آموزی است.

حسین زاده از ایجاد شبکه معلمین آینده ساز به زودی در سازمان بسیج فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: اولویت این طرح با مدارس دچار چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که در چهار سال و طبق جدول زمانبندی صورت می‌گیرد و تعداد کل آموزشگاه‌های دولتی ۹۴ هزار واحد است که ۸۵ هزار عدد از آن‌ها قابلیت شبکه سازی دارند و اعضای هر گروه ۵ نفر خواهد بود.

انتهای پیام / ر

دوره توانمندسازی معرفتی، بصیرتی و مهارتی فرهنگیان استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار