وزیر نفت مطرح کرد؛

حمایت وزارت نفت از توسعه کاربرد فناوری نانو در صنعت نفت

زنگنه گفت: حمایت وزارت نفت از اقدام‌های فناورانه پژوهشگران حوزه نانو تا تحقق اهداف تعیین شده ادامه می‌یابد.

حمایت وزارت نفت از توسعه کاربرد فناوری نانو در صنعت نفتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شانا بیژن زنگنه، وزیر نفت امروز (پنجشنبه، ۱۸ مهرماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو تصریح کرد: راه‌اندازی زیست بوم ری (پارک فناوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها در منطقه ری در محل پژوهشگاه پیشین صنعت نفت و انبارهای بازرگانی ری) در راستای کمک به رونق و تقویت زیست‌بوم فناوری و نوآوری است.

وی ادامه داد: استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این نمایشگاه فعالیت‌های خوبی دارند که وزارت نفت با همه توان از آنها حمایت می‌کند.


بیشتر بخوانید: صنعت نفت نیازمند توانمندی در بخش های مختلف است


زنگنه افزود: به‌طور کلی همان‌گونه که تاکنون از اقدام‌های فناورانه پژوهشگران حمایت کردیم این مسیر را طی می کنیم، اما این حرکت را سازمان‌یافته ادامه می‌دهیم تا در قالب قواعد متعارف به اهداف خود دست یابیم.

وزیر نفت اظهار کرد: ارقام تقاضا در صنعت نفت نسبت به دیگر بخش‌ها بالاست، این تفاهم‌نامه علاقه و اهتمام وزارت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری را به توسعه کاربرد فناوری نانو در صنعت نفت نشان می‌دهد تا از این طریق شاهد تحول در این صنعت باشیم.

انتهای پیام/

ضرورت استفاده از فناوری نانو در صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار